NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hallo Jo (en de rest),
Helaas zijn gister bij mij de rode duivels al verschenen (nu dus een cyclus van 27 dagen, hiervoor 28-28-30). Maar kunnen we sneller naar de volgende ronde.
Met mijn man gaat het minder, nog steeds niet lekker in zijn vel.
We hebben geen haast, dus dat het met hem beter gaat worden is nu prioriteit. Ik heb er ook niks aan als ik zwanger ben en ik heb de stress van eenman die niet lekker in zijn vel zit. Dus even laag pitje bij ons.

Hallo lieve allemaal,

Even snel tussen alle drukte door een kort mailtje.
Het is nog steeds rustig hiero !! Geen bruine afscheiding en geen bloed. Maar ook geen klachten of grotere/pijnlijkere borsten ! Ik heb geen ongigevoel meer.
Op dag 13 had ik een positieve ovulatietest dus ik zou het toch denkelijk wel echt moeten worden op uiterlijk dag 29....denk ik.....
Vandaag is dag 28. De afgelopen twee keren had ik een cyclus van 27 dagen en daarvoor tussen de 28-31 dagen dus ik wacht nog eventjes af. Nogmaals, blijf het gevoel houden dat ik toch echt ongesteld ga worden.

Liefs, Silvia

Hallo dames,

Nou bij mij is alle hoop ook weg! Ik ben vanacht ongesteld geworden.........Dus helaas!!
Volgende maand meer geluk hoop ik. Ik ben blij dat ik nog niet getest had op de 1 of andere manier komt het nu minder hard aan. Voel me vrij goed.

Ik hoop bij jullie op beter nieuws!!!
Hunnybun en Sylvia? hoe gaat het bij jullie?

Liefs

Heeej jo
Wat jammer, erg vervelend voor je.
Hopen dan maar op een heel mooie kerst.

Sylvia, hoe is het bij jou, nog rustig?????????

Bij mij is de hoop ook steeds minder hoor.
Vanmorgen een mega ongi gevoel en zelfs wezen kijken of ik het geworden was.
Zo voelde het echt. Maar was het nog niet

Nu zit ik op de bank achter de laptop, lekker gedouched en aangekleed en voel me nu eigenlijk ook weer misselijk, heel licht hoor. Zullen de spanningen en de hormonen wel zijn.
Heb gister zelfs gehuild om een heel goed zelf gebakken en goed gelukte gevulde speculaas taartje. Nou volgens mij heeft daar nog nooit iemand om gehuild.
Ben erg emotioneel. Zal alles bij elkaar wel zijn, spanningen voor de nod en morgen de sleutel van ons huisje waar we 11 maanden op gewacht hebben.

Nou er is nog een kans want het is nog niet mijn nod maar reken nergens meer op.
Nou dan kunnen we in elk geval elkaar weer steunen in  de volgende ronde, voor degene waarbij het dan niet gelukt is natuurlijk.
liefs hunnybun

Hoi hunnybun,

Het is voor jou een dubbel zo spannende week!! Het kan alle kanten nog op. Dat emotionele kan ook te maken hebben met een zwangerschap.... Ik duim voor je!!

Hannekelogo:  Het is inderdaad heel verstandig dat jullie er nu even voor kiezen dat je man lekker in zijn vel zit. Erg belangrijk voor als je straks zwanger bent. Ik wens jullie veel sterkte!!!

Liefs

Hoi Jo: heel erg veel sterkte ! Ongelofelijk  jammer !! Maar wie weet wacht jou dit jaar het allermooiste kerstkado !!!

Hunnybun: Het is me wat he met die hormoontjes ?! Ik weet ook niet meer wat ik er mee moet. Het is nog steeds rustig maar goed de dag is nog lang. Ik heb dan wel en dan niet wat rommel in mijn buik. Ben heel erg moe en af en toe ene vleugje misselijk. Maar van mijn borsten heb ik 0,0 last en ze zijn ook niks veranderd. Ik hou het er gewoon op dat ik deze maand wat later ongesteld wordt dan de vorige twee maanden.
De langste cyclus tot nu toe was 31 dagen maar toen had ik mijn LHpiek wel op dag 17 en nu op dag 13......
Ik wacht maar af: wil niet testen want heb gewoon het gevoel dat ik echt binnen nu en 48 uur ongesteld ga worden en dan vind ik net als Jo het minder hard aankomen dan dat ik een negatieve test heb.

Maar morgen krijgen jullie lekker de sleutel van jullie nieuwe huis ! Geniet er van en ik hoop dat die huilbui en andere kwaaltjes een mooi nieuw-huis kadotje is !!!!

Heel veel succes en sterkte iedereen !!!

Liefs, Silvia

Hoi iedereen
Sta vanmorgen vroeg op, want we gaan eindelijk na 11 maanden tekenen voor ons huisje, Jippie erg spannend.
Ben ik bezig om onder de douche te gaan, wat denk je........ Zie ik die verscrikkelijke rode kleur.

Nouja ga maar lekker genieten van ons huisje vandaag en ik zie deze maand wel weer hoe het loopt.

Sylvia, jij had eerder en positieve ovulatie test als ik, en nu 2 dagen overtijd, Kan bijna niet anders dan dat je zwanger bent toch.
Ik ben wel precies 2 weken na mijn positieve test ongi geworden.

liefs hunnybun

Dag allemaal,

wat naar dat bij sommigen de RD's er zijn. Meer glitters gewenst!!!
Hunnybun veel plezier met het huis. Tijd gaat sneller volgende ronde omdat je dan lekker met je huis en de feestdagen bezig bent.
Ik voel van alles in mijn lijf, maar of het nou darmen zijn of wat anders??? Geen gevoelige borsten oid.
Hoorde iemand in dit topic over maansteen. Dit zou goed voor de cyclus zijn oid. Gisteren op de kerstmarkt in Oberhausen hele kleine oorknopjes met maansteen gekocht en een hanger voor een ketting. Is ook nog eens een heel mooi steentje.
Succes allen die het nog moeten afwachten. Ik weet pas na volgend weekend meer.

Groeten,

Marjolijn

Terug
Bovenaan