NOD begin mei 2018

@Danielle Q-M
@Depss

Dank jullie well lief van jullie (L)
laten jullie het wel weten of het positief is.. ik ben wel erg benieuwd om te horen dat we allemaal straks met  een dikke toeter lopen :D
 
Damesss, Ik heb een heel klein beetje bruine vloed! Misschien de voorbode van mn menstruatie maar dat zou heel vroeg zijn toch 6 dagen na de gemeten eisprong?
 
Hoi meiden ik sluit mij ook graag aan! Mijn NOD is 2 mei. Maar wel een twijfelachtige ronde omdat ik pas op de dag van mijn ovulatie thuis was, daarvoor 5 dagen zonder vriend.
Heel veel sterkte vandaag LL UU, ik zit nu in ronde 3 na een miskraam met 7 weken en begin wel ongeduldig te worden. Vandaag een paar heftige steken gevoeld links. Eerst was ik rustig vanwege de kleinere kans maar nu toch weer spannend...
 
@Depps,, wat spannend!!! Ik dacht innesteling ongeveer 9 dagen na eisprong was, maar misschien bij jou wat sneller!! Is natuurlijk bij iedereen anders! Ik duim voor je dat het een kleine innestelingsbloeding is ;)
@stk, welkom! spannend ook weer he!
 
Wie kan mij helpen? 
Op dag 13 en 14 heb ik een positieve ovulatietest gehad. Echter wel heel weinig vruchtbaar slijm.. Ook is mijn temperatuur nauwelijks gestegen tot nu toe (dag 20), maar 0,2 graden. Andere cyclussen stijgt deze wel ongeveer 0,5 graden. 
Ik heb een cyclus van meestal 28 dagen. Af en toe een uitschieter tot max 32 dagen. 
Ik ben bang dat er nu geen eisprong heeft plaatsgevonden, kan dit? Help! 
 
@vino,, je hebt toch een dubbele positieve ovutest gehad? Dat betekent dat het eitje gaat springen, dus denk ik dat je zeker wel een eisprong hebt gehad. Ik kan maar 1 reden bedenken waarom je temp niet zo veel omhoog gaat en dat is doordat je lichaam al wat warmer is door het heerlijke weer van afgelopen dagen. Slijm heb ik zelf ook persoonlijk niet gezien deze ronde... maar daar let ik ook niet echt op... ik vertrouw op mn ovutesten ;)... ga er maar vanaf dat op dag 14 of 15 joiw eitje is gesprongen!
 
@Danielle Q-M goede vraag.. het was de eerste keer dat ik een ovu  test had gedaan stond er zelf ook helemaal versteld van..  ben benieuwd na mn nod.. lijkt nu allemaal heel langzaam te gaan. 
Wel hebb ik tijdens mijn ei periode bruin/bloed afscheiding gehad. 
 
 
Terug
Bovenaan