NOD begin mei 2018

HELP !!
Woensdag zou mijn NOD zijn. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu net had ik ineens bruin met afvegen ? ik ben anders nooit te vroeg en volgens mij is het normaal gesproken altijd gelijk rood/donker rood? ?
Heb nu ook wat drukkend gevoel in mijn buik. Kan niet plaatsen of dit nu menstruatie buikpijn is. En als ik ongesteld moet worden heb ik altijd van tevoren flinke buikpijn waardoor ik voel dat het los gaat barsten..Vandaag totaal geen buikpijn gehad!! Alleen een steek links onderin....
Ga ik nu echt al ongesteld worden?! ?
 
Weer terug van weggeweest!
Marina! Gefeliciteerd!! ? 
Pz, balen zeg, succes in de volgende ronde.
Efp, :( succes in de volgende ronde.. 
Miniheks, wat vervelend dat hij niet via je je bloed wilt testen :( hoop dat er snel een positive test komt! 
Druifje, ohjee... beter zet het niet door!!
Ik heb lekker even mijn gedachte weg kunnen zetten van het weekend. Had zondag ongesteld moeten worden en tot vandaag niks.. ik ga zo testen..?? ik heb verder geen rare kwaaltjes meer gehad behalve ontzettend pijnlijke borsten (die ook een week na mijn ei minder werden). Wel af en toe wat krampjes dat ik dacht van nou nu komt het.. maar nee..?  ben heeel benieuwd!! 
 
Hallo meiden,
Bruin verlies is niet erg zolang het maar geen rood wordt. Dat had ik ook deze maand..
Ik heb gister positief getest. Opvallend vond ik dat ik deze maand helemaal geen klachten  heb terwijl ik normaal strak sta van de klachten.
@Kirsten, die kraampjes herken ik. Ook wel gevoelige liezen.. Bijzonder He? Ik kan het nog steeds niet geloven... 
 
Hallo meiden,
Bruin verlies is niet erg zolang het maar geen rood wordt. Dat had ik ook deze maand..
Ik heb gister positief getest. Opvallend vond ik dat ik deze maand helemaal geen klachten  heb terwijl ik normaal strak sta van de klachten.
@Kirsten, die krampjes herken ik. Ook wel gevoelige liezen.. Bijzonder He? Ik kan het nog steeds niet geloven... 
 
Fleurtje roos! Jij ook gefeliciteerd!! Nee ik kan het nog niet geloven, ga straks nog even andere testen halen..? ben zo blij!! ???
 
Terug
Bovenaan