NOD begin mei 2018

Ik heb precies hetzelfde Druifje, ben benieuwd ! Ik ook nog steeds geen krampen, wat ik normaal wel allang heb. Vanmiddag ook al even misselijk geweest na het eten dus wie weet.. we houden iets wat hoop.
lastig dames ! Misschien via de ha testen ? Sowieso zal een bezoekje ha misschien wat rust en duidelijkheid geven 
 
Nou dames. Ik durf het haast niet te zeggen maar vindt dit wel erg toevallig.
Vanmiddag ineens ontzettend beroerd dat ik boven de wc heb gestaan. + mijn andere kwaaltjes... Dan kan het toch haast niet anders?!
Kan niet wachten tot mijn NOD woensdag ?
 
Spannend druifje!! Paar dagen geduld nog!
Ik ben net ongi worden na een week overtijd. Ik was inmiddels zo chaggerijnig en verdrietig omdat ik geen duidelijkheid dat dat ik dit helemaal weer prima vind. Op naar de volgende ronde! Succes dames
 
Gefeliciteerd marina !
Hier sinds vannacht ontzettend buikpijn en net al bruine afscheiding.. dus helaas op naar de volgende ronde..
succes nog even met wachten Druifje ! 
En ook succes voor de andere dames in de volgende ronde 
 
@Pz  Jouw NOD is toch ook woensdag? En het komt nu al los? ?
Ik was er van overtuigd dat ik van alles voelde vorige week dat mijn eitje zich aan het innestellen was. Nu voel ik niks meer in mijn buik. Heb zaterdag een vroege test gedaan. Negatief natuurlijk. Vroege test (4 dagen) die ik op dag 5 gedaan heb. Was ook wel beetje logisch dat hij negatief was.? Maar die nieuwsgierigheid natuurlijk..... Ik vind het nu wel heel spannend worden!
Nog meer dames die deze week hun NOD hebben?
 
na een week overtijd te zijn vandaag bij de huisarts geweest... huisarts wil nog niks doen moet nog 2 weken afwachten om te kijken of er in die twee weken of een psitieve test komt of me ongesteldheid.Als na twee weken niks is moet ik terug komen.ik word er helemaal gek van:(
 
@druifje ja heel bijzonder.. en balen..
nog niet verder door gebroken maar wel bruinverlies wat eigenlijk altijd het begin is.
@miniheks balen zeg ! Dus maar weer afwachten ... hoop dat je snel duidelijkheid krijgt 
 
Terug
Bovenaan