NOD begin mei 2018

We houden het nog even spannend met zn alle!
Hier nog steeds niet ongi! Vandaag niet getest. Twijfel of ik morgen ochtend even testje doe... Heb alleen vroege dienst.. lastig lastig. K ga er even een nachtje over slapen! Truste allemaal
 
Benieuwd of je nog getest hebt vanochtend EPF!
Ik heb terug gekeken in mijn app waarin ik alles op schrijf. Normaal een week voor NOD al krampen en rugpijn nu nog niet.. toch voel ik nog niks anders.. duurt nog zo lang tot woensdag haha..
DruifjeB ik heb dit wel eens gehad toen dacht ik dan moet ik nu bijna wel zwanger zijn en werd toch ongesteld. Toch lees je ook dat het soms wel een teken is, kan dus alle kanten op denk ik. Heb je verder nog klachten ?
 
Ik heb gistermiddag en vanmorgen positief getest! ? Vanmiddag een digitale scoren voor de zekerheid en het dan aan mn vriend vertellen, hij wil graag verrast worden.. iemand ideeen? 
 
Gefeliciteerd x-Marina  !!!! ???
@Pz  Ik heb momenteel last van een bepaalde druk onderin mijn buik, gisteren wat buikpijn en in mijn onderrug. Mega veel pukkeltjes voor mijn doen en de zere borsten beginnen te komen (maar dat kan ook absoluut voor de menstruatie zijn) En dan die afscheiding. 
Het gekke is; sinds ik ben gestopt met de Pil, had ik elke keer vanaf de vrijdag voordat ik op woensdag ongesteld moest worden, zere borsten en met vlagen gedurende de dag misselijk. Het was net alsof de hormonen dan door mijn lichaam gierden en zodra de menstruatie los kwam op woensdag, was de misselijkheid weg. Voelde elke keer weer als een bevrijding als die misselijkheid weer verdween.
En nu....Nog geen misselijkheid te bekennen... ?
 
Heeft iemand tips... maandag had ik eigenijk ongesteld moeten worden maar tot op.de dag van vandaag niks te bekennen. Testen geven negatief aan terwijl ik vanaf moment dat met de pil gestopt ben precies op dr klok af om de 4 weken ongesteld werd.. 
Wat moet ik doen? Ik maak mezelf helemaal gek elk symptoom die je kan hebben heb ik
Wat zoude  jullie doen?
 
Jeetje wat frustrerend Miniheks. Misschien toch maandag de HA bellen? Is wel vreemd als je altijd regelmatig bent en tot op heden niet ongesteld bent.
Of je hormoon is nog niet genoeg. Heb ik ook al eens gelezen dat dit bij ieder lichaam weer anders kan zijn kwa hoe snel je positief kunt testen ?
 
Pff nog steeds negatief!
ik heb de hele tijd menstruatie krampen maar niet ongesteld... Had dinsdag ongi moeten worden, het is nu zaterdag! Frustrerend dit!
Had kruidvat testen, nu een vroege van sensitest ook neg!
Wat nu?
 
Terug
Bovenaan