NOD begin mei...2019 dan?

<p>Helaas door naar de volgende ronde. Eind mei zo ik uitgerekend zijn, niet gedacht dat ik nu nog niet zwanger zou zijn na de missed abortion in november. Was de vorige twee keren na een maand wel raak.</p><p>Wie nog meer nod  in mei?</p>
 
Hoi!
 
wat naar zeg van je ma.
En ik snap dat het dan nu voor je gevoel ook veel te lang duurt..
Wij zijn helaas ook al bijna een jaar bezig zonder resultaat.. onregelmatige cyclus en ook nog eens een lange vaak dus dat maakt het niet makkelijker..
Nu op het gemiddelde berekend 7 mei NOD. 
Gebruik je ovulatie testen?
ik duim voor ons allebei !
 
Jeetje wat verschikkelijk. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook een missed abortion gehad in februari. Nu aan het wachten op mijn menstruatie. Geen idee wanneer mijn NOD is helaas.. 
Sterkte de komende periode!
 
Pff sterkte !
ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Ik ben nog aan het ontpillen en weet niks van mijn cyclus af... 
nouuu hopen dat t voor iedereen in mei dan maar raak is! 
 
 
Hoi Jaent,
eind september een missed abortion
gehad. En zou 3 mei uitgerekend zijn.
Had zelf ook de hoop gehad nu wel
weer zwanger te zijn.
Maar helaas....
 
 
Hoi ik ben net ongesteld geworden na de eerste maand zonder spiraal. Weet nu hoe lang mijn cyclus is en heb rond 12 mei mn nod. Eigenlijk 2e ronde dus, maar 1e serieuze ronde.
 
Ik herken je verhaal ik ben in oktober 2017 gecuretteerd en mijn uitgerekende datum was 21 april 2018 helaas hier ook geen zwangerschap te bekennen ik zit zelf in ronde 6 en ik zit nu in mijn vruchtbare periode volgens de app maar ik begin morgen met ovulatietest. ik hoop dat het dit keer lukt (voor ons allemaal). Ik snap je heel goed ik ben zelf ook dag en nacht mee bezig hoop dat we allemaal binnenkort positief testen. Ik was ook super snel zwanger en nooit gedacht dat het zo lang zou duren voor mijn gevoel. NOD 29/30 april
Groetjes 
LL UU
 
Terug
Bovenaan