NOD begin mei...2019 dan?

Hoi dames,
 
Mijn nod is (denk ik) op 3 of 4 mei. Ik weet hetniet zeker omdat ik een miskraam heb gehad begin maart (missed abortion met 8 weken ontdekt) en vorige week voor het eerst ongesteld ben geworden na de miskraam (cyclus van 35 dagen, normaal 28). 
Vanmiddag nog een laatste controle bij de gynacoloog en dan maar weer proberen volgende week ergens..
Gebruikt er iemand ovulatietesten? 
 
Succes allemaal!
 
Hoi,
Ik ben ook nieuw op dit forum! Wat een heftige verhalen hier, veel stertke en hopelijk wordt de mei een mooie maand.
Hier op naar serieuze ronde 4, vanaf september bezig. Verwacht mijn volgende NOD rond 13 mei. Spannend! 
 
@waitingfornrtwo, ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest, lopen bij mij mooi op. Heeft helaas nog niet geholpen maar ik ben er tevreden over! Ben benieuwd naar andere ervaringen. 
 
Hallo dames,
Lees al een tijdje mee hier op het forum en nu ook wij besloten hebben er voor te gaan klets ik graag mee. 
Mijn vruchtbare dagen zijn net voorbij. Mijn NOD is op 27 april. Ben van plan om pas te testen als ik niet ongesteld wordt..kijken of ik zo geduldig kan zijn. Haha 
Allemaal succes en hopen op veel positieve testen!!
 
Ik heb mijn nod 21 april. Heb in februari een miskraam gehad en zitten nu in ronde 2. Ik gebruik ovulatietesten van clearblue. Ik vroeg me af hoe jullie omgaan met ovulatietesten? Welke dagen klussen jullie dan?
 
@Avb89 Welkom! Fijn dat je een korte cyclus hebt, maar wat jammer dat jullie al zo'n tijd bezig zijn zonder succes. Ik ga voor je duimen!
@MxP Welkom! Net zoals mij in ronde 2. Is het voor jullie het eerste kindje?
@Vino welkom! Duurt denk ik nog wel een paar dagen voor je je eisprong echt hebt, niet?
@Waitingfornrtwo jou ben ik al eerder tegen gekomen op dit forum! Wat fijn dat jullie er ook weer voor mogen gaan! Heel veel succes! Ik gebruik trouwens de ovulatietesten van de Action.
@VSG welkom!
@Danixx welkom en heel veel succes met wachten! Hopelijk een mooie test voor jullie!
@Bilu Welkom! Wat ontzettend rot dat je een mk gehad hebt zeg! Hoe gaat het nu met je nu je nod steeds dichter bij komt? Wij hebben trouwens de dag voor mijn eisprong en de dag van mijn eisprong geklust waardoor ik zwanger raakte, maar dat is helaas uitgelopen in een vmk.
 
 
@Niroflo, hoe gaat het met je? Ja ik ben blij dat we nu weer vooruit kunnen kijken en de vruchtare periode ingaan. Gisteren twee doosjes testen bij de action ingeslagen en vanf fmorgen wil ik gaan testen. Dat is dag 12 van mijn cyclus. Ik ben bnieuwd.
 
@bilu we zitten een beetje in het zelfde schuitje. Voor ons ook ronde 2. De eerste keer was raak maar uiteindelijk een missed abortion toen we bij de VK kwamen. Voel jij je ook zo onzeker? Ik merk dat mijn vertrouwen echt nog terug moet komen..
 
Succes allemaal!
 
@niruflow: ik ben erg gespannen nu Mn nod in zicht komt, ik Google wat af pfff. Weet dat dat niet goed is maatje.
@waitingfornrtwo: ja ik ben onwijs onzeker. Is het niet over het feit of ik überhaupt snel weer zwanger zal zijn dan js het wel over of we het wel op het juist moment hebben gedaan. En ik stress van het niet willen stressen, ken je dat? Vet irritant! 
Hoe gaat het met jullie verder? Hoe gaan jullie hier mee om?
 
Terug
Bovenaan