NOD begin mei...2019 dan?

@NiRoFlo volgens mij afgelopen donderdag een positieve test. Niet zo dik als de teststreep maar wel het dikste van alle strepen en gisteren was hij weer dunner. Zouden jullie nog doortesten bij een aflopende streep? En wanneer is jouw nod @Niroflo?
Ik plaatsen mezelf nu voor twee lange weken op het wachtbankje. 
Ik weet nu van een vriendin dat ze ook bezig is en ik gun het haar enorm maar hoop toch niet dat ze me voor is..snappen jullie wat ik bedoel? Ik misgun het haar helemaal niet maar lijkt me wel zo confronterend...
 
@Waitingfornrtwo ik vind het op het moment ook erg moeilijk met de ovu testen van de action... Vorige maand was mijn eisprong duidelijk op dag 13, maar nu op cd 7 begonnen en zit nu op cd 11. Ze leken in het begin allemaal heel licht, maar na terug kijken lijkt het erop of ik op dag 9 al mijn eisprong gehad heb al is het lijntje helemaal niet even dik, maar wel heel donker. Dag 8 en 9 ook bloed verloren en testen lijken nu alweer af te lopen, dus ga er vanuit dat ik ook voor het eerst een ovulatiebloeding gehad heb. Mijn ovulatietesten zijn nu op, dus ik denk dat ik het er maar bij laat. Misschien dinsdag nog een keer gezellig maken en dan maar afwachten???
 
PZ: Haha ja ik probeer ook altijd heel subtiel te zeggen dat het mijn vruchtbare dagen zijn, maar dan komt er volgens hem zo’n druk op!
NiRoFlo: Dankje! Ja was erg heftig! Zoals gewoonlijk 4 dagen menstruatie gehad.. elke dag een beetje minder tot aan donderdag! En nu ineens vanmorgen weer een beetje bloed... vreemd hoor! Ja geen idee ik zie veel van sensitest voorbij komen. Had ze ook eigenlijk al moeten bestellen.. wanneer kun je beginnen met testen met ovulatietesten? Welke hebben jullie?
 
@Niroflo 
klopt ik ga ermee stoppen omdat ik teveel mee bezig ben en omdat ik regelmatig een cyclus heb van 27/28 dagen is het eigenlijk overbodig en ik wou toch voor het zekerheid weten of ik wel een eisprong had op dag 13/14. Ik heb maar 2x ovulatietest gebruikt van de action. Eerste keer zag ik duidelijk 2 dagen lang 2 strepen en dit keer op dag 11 begonnen met het testen en elke keer had ik een vaag streep tot dag 15 was het test zo licht dat het bijna niet te zien was en op dag 16 was het spierwit. Ik heb dit maand niet echt een duidelijke dikke streep gespot dus.
 
@Aaltsje ik heb een beetje hetzelfde gehad als jou en ik vind het ook verwarrend... Mijn bloeding begon donderdag tot zondag en donderdag en vrijdag op eens weer wat bloed, vooral bruin. Ik hou rekening met een eventuele ovulatiebloeding, maar zeker weten doe ik het niet en ook mijn ovulatietesten zijn alles behalve duidelijk. Ik heb wel heel duidelijk cervixslijm en heb weer besloten daar op af te gaan, zo ben ik ook zwanger geraakt van ons dochtertje. Maar wil je ze toch gebruiken, de meeste gebruiken volgens mij inderdaad sensitest of action.
@LL UU ik herken het helemaal, ik heb precies hetzelfde als jou gehad! Vorige maand een duidelijke knaller en nu vage streepjes terwijl ik door mijn cervixslijm zeker weet dat ik ergens in het weekend mijn eisprong gehad heb, dus ook ik heb besloten om er mee te stoppen en op mijn cervixslijm af te gaan.
 
Terug
Bovenaan