NOD begin mei...2019 dan?

Hallo allemaal,
Pittige verhalen hier! Ik wens iedereen heel veel sterkte en hopelijk volgende maand allemaal een mooie positieve test in handen!
Zelf ben ik 14 maart gestopt met de nuvaring, omdat we graag een tweede kindje willen. 16 maart ontrekkingsbloeding gekregen en 28 maart al een eisprong gekregen! 7 en 8 april met kv testen positief getest, maar helaas zei de cb op 11 april tot mijn grote schrik en verdriet niet zwanger. Vandaag begonnen met vloeien en ik heb dus een vmk gehad. Nu op cyclusdag 1 en ik verwacht rond 10 mei mijn nod...
 
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD zal zijn. Denk tussen 1 en 7 mei. De ene keer is mijn cyclus 4 weken en de andere keer 5.
Wij zijn bezig sinds september... hopelijk hebben we deze ronde geluk. Gaan in ieder geval wat vaker klussen. 
 
@Mar-ion welkom! Vanaf sept is ook alweer een tijdje! Gebruik je geen ovu testen om zicht te krijgen op je cyclus? Hopelijk is dit jullie ronde!
 
Heftige verhalen hier zeg!
mijn NOD is eind 26 april soort van begin mij toch.. zit nu in ronde 12 heb korte cyclus 24-26 dagen meestal.
deze ronde knal strepen op de ovusticks goed benut. 
in juli staat er een operatie geplant en als er dan nog geen zwangerschap is daarna naar de HA hoop echt niet dat het nodig zal zijn maar dat hoopt iedereen die ermee bezig is dus ja wachten rustig af 
 
Hoi allemaal! 
Hier ook vanaf september bezig.. Gister mijn vruchtbare dagen in gegaan. Ik probeer altijd zicht op mijn cyclus te krijgen door mijn temperatuur bij te houden en ovulatietesten te gebruiken. 
Rond 3 mei is mijn NOD. 
Gezellig als we hier kunnen schrijven over de ervaringen van iedereen! Ik ben altijd zo gestrest vlak voor mijn NOD :eek:
 
 
Terug
Bovenaan