NOD begin mei...2019 dan?

Hoi Allemaal,
Ik voeg me graag toe hier aangezien het me wel prettig lijkt te praten over hetzelfde en vooral begrip. 
Helaas in juli 2017 een miskraam gehad met 6 weken ong. Besloten 2 weken te wachten om te hopen dat mijn lichaam het zelf af zou stoten..helaas daarna 2 keer medicijnen gehad, deed ook niets. Dus moest gecurreteerd worden. 
Menstruatie na 34 dagen weer gekregen in september. Helaas tot heden nog niet opnieuw zwanger mogen worden. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar dat gebeurd soms wel.. de een na de ander in mijn omgeving is zwanger. Bijna allemaal vrij snel. Dat waren wij ook na 2 maanden maar nu weet ik maar al te goed hoe verdrietig het is als je een miskraam hebt moeten mee maken en nu alweer voor de zoveelste ronde gaat. Sommige mensen denken ook echt niet na wat ze zeggen..
Wij hebben bewust gekozen om het alleen te delen met directe familie. Omdat niemand wist/Weet dat we "bezig waren"
Opmerkingen als: en jullie?? HE schiet maar eens op jullie! Echt niet leuk maar ooit krijgen ze dat nog te horen van mij.
Mijn NOD is tussen 5 en 7 mei.. ik duim dames dat we snel allemaal een positieve test in handen mogen krijgen en we een gezond kindje mogen verwachten! 
Liefs TessD
 
Hoi dames! 
Ik sluit me ook aan :)
Wij zijn nu ongeveer een jaar en 4 mnd onderweg. Alle onderzoeken bleken goed en heb vorige maand een HSG gehad.
ook dit zag er goed uit!
Heb net mijn menstruatie gehad en mijn nod zal ongeveer op 12 mei zijn.
Ik ben zelf gestopt met ovu testen en klus gewoon om de dag.
Veel succes iedereen en hopen dat het voor iedereen raak is :)
 
@Aaltsje
ik herken het wel wat je zegt van het niet willen plannen. Ik doe wel ovulatietesten nu omdat we al goed 9 maanden bezig zijn, en ik eventueel als het niet lukt ook tegen de huisarts kan zeggen dat dat al geprobeerd is..
mijn vriend wil echter niet weten wanneer ie positief is haha dus dat vind ik prima. Hij vroeg wel wat er verder nog aan gedaan kon worden, heb aangegeven dat ik nu richting de vruchtbare periode ga dus met om de dag klussen kunnen we een goede kans maken, merk wel dat hij zich daar nu voor inzet zeg maar.
En ondanks dat dat ook een vorm van plannen is voelt het voor mij toch niet zo heel erg zo.
Heel veel succes voor iedereen, op naar die mooie positieve testen ! 
 
Nog 'maar' 8 dgn wachten op mijn NOD. Wachten duurt lang!!! Ga niet eerder testen voor extra teleurstelling. 
We hopen het zo!!
 
Nog 'maar' 8 dgn wachten op mijn NOD. Wachten duurt lang!!! Ga niet eerder testen voor extra teleurstelling. 
We hopen het zo!!
 
Hoi
Ik gebruik geen ovulatie testen, maar probeer rond mijn ovulatie de dagen te benutten. 
Alleen lijkt het erop dat ik in het ritme van mijn mans nachtdienst zit ?. En overdag loopt hier al een peuter rond, dus is het lastig... vorige maand ook al en nu weer. Hmmmm... 
 
Ja dat is lastig onregelmatige werktijden heeft mijn vriend ook en wij hebben ook een peuter. Zijn middagslaapje proberen we dan ook te benutten. 
Ik had maandag 16 april en dinsdag een positieve evolutie test. Maandag avonds woensdag middag en daarvoor alleen op vrijdag s avonds. Dus ik verwacht er niet veel van. Mijn NOD is  5 mei
 
@TaraTara jij ook welkom natuurlijk en succes deze ronde! Ik had over je bericht heen gelezen.
@Waitingfornrtwo hoe is het met jou? Je eisprong al gespot?
@Bilu vandaag je nod zie ik! Hoe is het met jou?
@Avb89 en Danixx ik zie dat jullie nod ook al dichterbij komt. Merken jullie al iets?
@LL UU hoe is het nu met jou na die vage ovulatietesten? Ik lees dat je er mee wilt gaan stoppen, omdat je er te veel mee bezig bent zo. Maar dan inderdaad op je lichaam vertrouwen en misschien op je cervixslijm af gaan?
@Aaltsje welkom! Wat naar dat je zo erg ongesteld bent geworden. Hoe gaat het nu met je? Welke ovulatietesten wil je gaan gebruiken? En wat ik ook aan LL UU vroeg, anders misschien op je cervixslijm af gaan, dat verteld je meestal ook wel wanneer je vruchtbaar bent.
@Vino fijn dat je je eisprong hebt gevonden! Nu op het wachtbankje... Heb je veel afleiding?
@TessD welkom! Zo snel zwanger raken en dan een mk mee maken is zeker heftig, maar dat je dan ook nog gecurreteerd moet worden en dan van die opmerkingen krijgt van mensen die niet weten wat ze zeggen is helemaal zwaar! Gebruik je ovulatietesten om te zien wanneer je eisprong is of niet? Hopelijk mag het deze maand weer raak zijn voor jullie!
@Kkey welkom en fijn dat alle onderzoeken goed waren!
@Jaent spannend dat je nu op het wachtbankje zit! En het klussen van vrijdag en maandag kan toch best nut gehad hebben?
 
Terug
Bovenaan