NOD begin mei...2019 dan?

Hai dames!
Ook ik sluit me bij dit groepje aan! Ik ben afgelopen zaterdagnacht ongesteld geworden en ik had vrijdag mijn NOD.. maar helaas wel ongesteld!
Vanmorgen wakker geworden en echt heel veel bloed.. doorgelekt en al... echt vreselijk nog nooit zo gehad! Misschien was dit een miskraam, zou dat kunnen? Nouja we gaan in iedergeval weer door naar ronde 7 alweer!
 
Zo Aalstje dat klinkt als een heftige bloeding ja! zelf heb ik de ene x ook extreem veel heftiger dan andere x maar weet niet of dat dan een miskraam is..
Ik ben zelf bijna een jaar bezig heb jij wel eens een licht positieve test gehad? of dat je overtijd was? Ik zelf niet..
Gebruik jij ovulatie testen? 
 
@Avb89: Ja echt hè! Ja klopt bij mij ook erg wisselend vaak!
Ooh jeetje alweer een jaar! Zonde dat het nog niet gelukt is! Na hoelang proberen willen jullie onderzoek gaan doen?
Nee, ik heb ook nog geen licht positieve test gehad.. ik was nu dan wel 1 dag ‘over tijd’.. maar goed de ene maand heb ik een cyclus van 27 dagen en dan weer van 28 of 29. Dus ik ga deze maand dan toch wel ovulatietesten gebruiken. Zodat ik nu de eisprong niet mis! Hou het nu bij met een app, maar omdat het zo wisselend is kan ik daar dus niet echt van uit gaan!
Gebruik jij ook ovulatietesten?
 
Ik gebruik de ovulatie testen van Etos (huismerk). Ben er heel tevreden over! 
Deze maand probeer ik echt om de dag te klussen. Lastig want ergens voelt het als een gemiste kans op de dag dat we overslaan haha! Maar het komt natuurlijk de zaadkwaliteit niet ten goede. 
Gister 2x een twijfelachtige ovulatietest en nu net een positieve! :) 
 
 
Ik heb het zoveel mogelijk los gelaten maar deze ronde ovulatie testen gebruikt oplopende streep afgelopen woensdag de knaller heb de sticks van sensitest.
ik word in juli geopereerd mocht het niet gelukt zijn.... heb het tot dan gegeven gaan daarna verder op. Zie eerlijk gezegd erg op tegen dat proces maar de wens is te groot dus gaan ervoor. En jullie?
 
@LL UU
ik heb hetzelfde gehad met de ovulatietesten van de action, eerste dagen hele lichte strepen en dit bleef een tijd zo, zelfs 1 test gehad zonder streep maar ben toch door blijven testen en ik kreeg toch ineens een week geleden een duidelijke positieve test! Misschien toch nog even door blijven testen! 
 
@irisxo hoe zit het met je cyclus? Ik vind het vreemd omdat ik een cyclus altijd van 27 max 28 dagen heb en ik denk toch dat ik mijn eisprong al gehad heb. Omdat ik steekjes krijg en last had met het klussen. Ik heb nog maar 1 ovulatietest over en ik denk dat ik ga stoppen met ovulatietesten want ik maak mezelf helemaal gek aangezien mijn cyclus altyd wel zelfde blijft ik probeer op mijn vruchtbare dagen gewoon te klussen volgende maand kijken of het helpt als ik iets minder bezig ben met die ovulatietesten
 
@Avb: oké spannend dus! Waaraan word je dan eventueel geopereerd als ik vragen mag? Ik hoop voor jullie dat het niet nodig is!
Ik was laatst nog bij de huisarts en vertelde daar dat het nog niet gelukt was. Hij zei dat ik dan met ovulatietesten moest gaan beginnen. Dus dat eerst nog proberen! Mochten we ook richting het jaar gaan dan wil ik onderzoek gaan doen waarom het niet lukt. Denk dat we nu steeds op de verkeerde dag klussen... zo jammer want ik wil het eigenlijk niet plannen.. maar heb het gevoel dat dat dus wel moet...
 
 
Terug
Bovenaan