Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Patricia: raar he.... misschien van de week nog eens testen? Ik heb een etos eigen merk test gekocht, die heeft t vorige keer ook goed gedaan.. ben lichtelijk nerveus voor morgen...hihihi
Sluit me graag aan bij het lijstje. Mijn nod is 10/11, dus moet nog ff geduld hebben. Heb wel onwijs gevoelige borsten en je ziet nu duidelijk de aders over mn borsten lopen. Je vraagt je soms af of je lichaam je voor de gek houdt. Het blijft dus afwachten tot volgende week om gek van te worden.
Ik heb met mezelf afgesproken als ik maandag nog niet ongi ben dan koop ik van die kruidvattesten. En als ik het dan dindsdagochtend nog niet ben test ik met ochtend urine. Dan ben ik ruim 1,5 week overtijd. 2 maanden geleden (net na het stopppen met de pil) was mijn cyclus 36 dagen en daar zit ik nu nog niet aan dus het kan allemaal nog. mijn man zegt dat ik gewoon wel ongi wordt weer maar ik hoop natuurlijk van niet. Ach ja, gewoon afwachten maar. Gelukkig moet ik vandaag werken dat verzet de zinnen een beetje.