NOD dag overzicht

@ladymail en lieve kindjes: enorm balen zeg! Heel veel succes in de volgende ronde. (en vol goede moed blijven he!?!) ;-)

Zo, heb het druk gehad en heb een weekje niet op het forum gezeten. Heb meteen een hoopbij te lezen!
Zie ook dat er weer een aantal zwangeren bij zijn!! Super zeg! Echt hartstikke gefeliciteerd iedereen!

Zelf heb ik m'n ongi weer achter de rug en zijn we weer aan t klussen... Mijn NOD is 5 dec. Hopelijk deze maand meer succes :)

Succes iedereen die rond z'n NOD zit!

Groetjes,
Sally

Hallo allemaal. ik ben nieuw hier en weet eerlijk gezegd niet wat NOD is. Kan iemand mij dat vertellen?

Hallo allemaal. ik ben nieuw hier en weet eerlijk gezegd niet wat NOD is. Kan iemand mij dat vertellen?

@ dina
NOD is je eerste Niet Ongesteldheid Dag. Leuk dat je mee doet.
@ iedereen. Ik heb vandaag mijn NOD. Spannend. Ik ben nog niet ongesteld. Vorige week had ik wel telkens krampen alsof ik ongesteld moest worden. Maar die zijn over. Wel af en toe misselijk s avonds, maar ja dat kan ook komen door andere dingen. Ik heb met mijn man af gesproken om tot zaterdag te wachten met testen. Wat duurt dat nog lang. Maar ja misschien wel beter aangezien mijn vorige cyclus ook zo lang was.
Hoe gaat het met de rest?

Ik ben ff afwezig geweest maar ben er nu weer bij.
Mijn NOD is 7 december.

@ Moekje Ben jij van de zomer 2007 mama's?

Groetjes Nancy

hoi lizz,jolien
spannend voor jullie,succes.
sally misschien krijg je wel sint kado.5 dec haha
ik hoop het voor je.
gr marjan

Hallo,
Nou het blijft hier nog wel spannend, want er is nog steeds geen ongi. Dan ga je toch weer hoop krijgen he! Zo ging het vorige maand ook, om pissig van te worden...

Terug
Bovenaan