nod dag

Ik zondag 20 sept.
Beetje raar verlopen deze maand, maar stiekum hoop ik.....

Liefs Reneke

Ik 24 september, maar zou ook best een paar dagen later kunnen zijn. M'n eerste ronde, weet dus nog niet precies hoe m'n cyclus is. Voorheen rond 5 weken en dat lang... Moet je dus veel geduld hebben en dat heb ik natuurlijk niet :)

Als ik niet zwanger ben ga ik volgende maand de ovu testen van sensitest eens proberen. Heb die nog nooit gebruikt, maar lijkt me wel prettig om het ongeveer te weten!
Wel gebruikte ik hun zwangerschapstesten en die werkten prima!

ik ook zaterdag... of eigenlijk ergens tussen morgen en zaterdag... de laatste maand was mijn altijd super regelmatige cyclus een beetje in de war, dus ik weet niet meer precies...

hoi hoi

marjan 26 sep
joy 19sep
sophie 19 sep
solanum 19 sep
chantal 21 sep
reneke 20 sep
lieve kindjes 24 sep
delmira 16-19 sep

lachen 3 de zelfde dag.spannend meiden.
hebben jullie een test in huis??? of wacht je braaf tot maandag.???
gr marjan

hoi meiden,

mijn nod is vandaag met een cyclus van 34 dagen,(dat was mijn vorige cyclus ook dus ben ik daar maar vanuit gegaan)

vorige keer had ik een week voor me nod pijnlijke borsten en nu voel ik helemaal niks..
wel duurde het vorige keer 18 dagen na mn ei voor me ongesteldheid echt doorzette.dus ik wacht met testen tot de 20ste.

ben net terug van vakantie dus heb helemaal nergens opgelet..zou dus zomaar kunnen dat ik helemaal geen eisprong heb gehad..(ben ik beetje bang voor)aangezien na het stoppen met de pil ik pas na 13 weken ongesteld werd.(nu dus 3de ronde)

lang verhaal geworden..
liefs zonnetje

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, mag ik ook mijn nod doorgeven? Dat is ma 21 sept.

grtjs Mar.

Hey wat leuk zo'n lijstje!

Ik heb de testen al in huis. Zoals het lijstje al zegt is mijn NOD de 21 ste......maar goed gister (heel heel heel erg stom) heb ik al eens getest.

Het slaat natuurlijk helemaal nergens op maar ik was ongeduldig. Niks te zien natuurlijk.........
Ik heb me nu wel echt voorgenomen braaf te wachten...........

Laten jullie allemaal even weten hoe het testen gegaan is

groetjes Chantal

ik heb inmiddels het gevoel dat mijn ongi elk moment in alle hevigheid los kan barsten... Aan de ene kant fijn om te weten dat na de rare fratsen van vorige maand het nu weer zeer regelmatig is (na 28 dagen) Aan de andere kant een teleurstelling... Maar nu nog niks... ik moet mn broek wel bijna 2 gaatjes losser laten... dat kan natuurlijk heel goed door ongi en mn vreetbuien van de stress komen...

wel al hele dag en gisteravond beetje bruinig/rozig slijm. Heb ik anders eigenlijk nooit voor ongi. Vandaag ook erg buikpijn... zucht...

Terug
Bovenaan