nod dag

Hey meiden,

't Word spannend hier! Mijn nod weet ik niet precies ivm een mk, helaas, maar we gaan er weer voor. Dus mijn duimpjes draaien wrs net zo hard als die van jullie! Iemand al kwaaltjes?

Liefs grotebroer

zonnetje 16 sep
joy 19 sep
sophie 19 sep
solanum 19 sep
reneke 20 sep
chantal 21 sep
mar72 21 sep
lieve kindjes 24 sep
marjan 26 sep
delmira 16-19 sep ( lichte ongi )
grotebroer 14- 28 sept (ivm mk)

Nee nog niet durven testen! Maar nog steeds geen ongi!!! Afwachten dus!

voor mij is het veel te vroeg.ik ben als laatste aan de beurt..

gr marjan

eng he! Ben de hele tijd aan het voelen of ik misschien een ongi aan voel komen....en aan het bedenken of ik een vroege test zal gaan kopen.

erg spannend

nou... dat LICHT kan wel weg... gister in alle hevigheid losgebarsten... weg droom...

nu op zoek naar een nieuwe prins op het witte paard... (ik blijf er stiekem in geloven dat er lieve mannen bestaan, hoewel ze mij steeds het tegendeel bewijzen...)

@marjan1980
Ik dacht dat het goed ging tussen ons, maar toen hij twee weken geleden tegen mij zei dat hij ons ziet als "gewoon vrienden" werd mij iets duidelijk... Ik wil geen speeltje zijn, waar je af en toe mee kan gaan spelen en verder niet... Maar goed, ik ben heel gek op hem. Ik probeer hem nu maar niet op te zoeken en ik denk dat hij ook niet zo gauw meer naar mij zal komen. Ik ben best boos op hem geworden... Ik doe met hem nl "dingen" die ik met vrienden niet doe... (vandaar dat er een kans bestond dat ik zwanger was namelijk) :-s Maar die kan is nu dus ook voorbij... Ik ben best verdrietig eigenlijk...

Jullie allemaal succes.
xxx

He Chantal Spannend he? Denk er de hele tijd aan of ik ongesteld zal worden of niet! Maar tot nu toe nog steeds niet.. duimen duimen duimen
Heb je al een test in huis?
Ik ga maandag ochtend testen!

Delmira:
Balen zeg dat het flink doorgezet heeft!
Sterkte met alles!

Verder allemaal succes natuurlijk in deze spannende dagen!

Gr Sola

Test in huis! Braaf wachten tot dinsdag lijkt onmogelijk.........zucht

Ben bang dat ik erg teleurgesteld zal zijn als het niet zo blijkt te zijn.

Ik zie op hyves zo veel vriendinnen met zulke schattige baby's.......zucht

Terug
Bovenaan