nod dag

Hoi Delmira,

Laat je even weten hoe het gaat de komende dagen?

groetjes Chantal

Hoi Hoi
Hier nog geen ongesteldheid gelukkig maar ben steeds even aan het kijken erg he?
Testen al in huis voor maandag! Spannend!
Ga van het weekend een weekend weg dus misschien kan ik het nog een beetje van me af zetten hihi
We houden contact!

Gr Sola

laatste up date...

slecht nieuws... om 18.00 vanavond bloed... niet heel veel en wel heeeel donker en korrelig... maar toch bloed... en precies 28 dagen na de vorige keer...

toch denk ik dan weer... ik heb ALTIJD 28 dagen ertussen en vorige maand ineens 25... en ik ben ALTIJD 5 dagen ongesteld en vorige maand maar 2... ik heb negatief getest vorige maand, maar zou ik dan toch stiekem zo'n "gelukkige vrouw" zijn die eerst nog een maand of 3 gewoon ongesteld lijkt??

nou ja... ik ga er maar vanuit dat ik weer op zoek moet naar een nieuwe partner om zo nieuwe kansen te creeren... (aangezien mijn relatie over lijkt... :-((

He Delmira
Jeetje dat is balen! Maar toch zou ik gewoon nog een keer testen ja
Hoezo lijkt je relatie over? Jeetje wat lastig?
Succes met alles!

Gr Sola

Hey Delmira,

Zo dat is heftig!
Maar zou er wel goed over nadenken hoe je nu verder gaat. Om je nou gelijk in een nieuwe relatie te storten om een kind te krijgen lijkt me nogal wat! Maar misschien begrijp ik je niet goed.

Ik bedoel meer dat ik me niet te lang in mn verdriet moet verliezen... Ik ben niet de jongste meer en dat voert de druk toch wat op... of je nu wil of niet... Dus door maar weer! Op zoek naar een man die het wel met me ziet zitten... :-s

hoi

balen zeg dat het door gaat zetten delmira.
was je relatie al over dan???

zonnetje 16 sep
joy 19 sep
sophie 19 sep
solanum 19 sep
reneke 20 sep
chantal 21 sep
mar72 21 sep
lieve kindjes 24 sep
marjan 26 sep
delmira 16-19 sep ( lichte ongi )

spannend meiden komt in de buurt bijna weekend.
gr marjan

Terug
Bovenaan