NOD dag

A

Anoniem

Guest
Na het overweldigende succes van het vorige NOD dag topic (inmiddels op pagina 8) begin ik weer een nieuwe.
Het is wel fijn om samen met een paar andere meiden in hetzelfde schuitje toe te leven naar deze spannende dag.
Mijn volgende NOD dag zal zijn op 24 oktober.......

groetjes Sas

Hey,

Nou ik doe ook weer mee hoor!
Vervelend dat dat zo opschuift...

Mijn NOD is 17 okt, tenminste als mijn lijf weer normaal doet...

Hallo ben ik ook weer!
Ik doe ook weer mee hoor ,gezellig zo..
Ik zit nu op dag 5 mijn nod dag is zaterdag 24 oktober! Dat de dagen maar lekker snel mogen gaan!

Gr Sola

Ik heb net alvast een paar zwangerschapstesten besteld. Dus nu maar hopen op goede resultaten straks ;-)

He lieve kindjes!
Goed bedacht! Ik heb alvast ovulatietesten gekocht!
Dat kindje van ons kost nu al een vermogen hihi
Nog twee weken en dan volop aan de klus..
Dus als ik dan niet zoveel op het forum ben.. hihi

Hey Solanum,

Ik wacht even tot mijn lijf een beetje in het ritme is en dan wil ik ook wel eens ovulatietesten proberen. Maar dat is toch een kostbaar gebeuren! Eerst maar eens zo proberen, dat is tenslotte al 3 keer gelukt! Ook mijn man vindt het niet erg als het een paar maanden duurt, hihi. Maar mij kan het niet snel genoeg...
Ben benieuwd hoe jou de testen bevallen. Welk moment van de dag test je?
Ik las net (bij sensitest) dat je geen ochtend urine moet gebruiken en dat je vlak voor de tijd niet moet drinken. Nou dat lijkt me ook maar lastig allemaal.
Nou ja, hoor wel hoe het je vergaat!

lieve kindjes 17 okt
Solanum 24 okt
Sacha 24 okt

Hopen dat we ook dit keer weer een lange lijst kunnen maken met zijn allen....gezellig!

Wie doet ermee?

Hey Sola,

Hoe is het bij jou nou precies gegaan bij de vorige ronde? Heb hier en daar stukken van het verhaal gelezen. Begreep dat je eerst een positieve test had en daarna 1,5 dag bloedverlies gehad en daarna negatieve test? Is het daarbij gebleven? Of ben je daarna nog echt ongi geworden? Want anders zou de kans nog kunnen bestaan dat je het vruchtje nog niet kwijt bent toch? Of zelfs nog zwanger bent?

Terug
Bovenaan