NOD dag

hallo sas,sola en lieve kindjes

ja ik kom er ook weer bij.!!!!!
begin nu steeds meer te vloeien.net een test gedaan nu is ie negatief.ben nog wel misselijk,raar lichaam!!
even me volgende cyclus uitgerekend
dat wordt 21 okt. heb een cyclus van 24 dagen
dit wordt dan wel even me laatste rondje dan ga ik pauze houden.

ik baal nu echt.

gr marjan

Hoi Dames,

Ik ben hier nieuw maar het lijkt me leuk om mee te praten. Ik ben 2 sept gestopt met de pil en ik verwacht 5 okt mijn nod dag te hebben. Alleen is dit mijn eerste nod na het stoppen van de pil dus misschien duurt het wel langer. Ik vroeg me af in welke ronde jullie zitten? En of jullie ook al bepaalde dingen laten staan zoals een wijntje ofzo? Ik vind het wel spannend allemaal, maar eerst maar even mijn nod zodat ik weet hoe mijn cycles is.

Hoi,
vorige week mijn spriraaltje laten verwijderen tijdens mijn ongestelheid...Weet nog niet goed hoe mijn cycles is.. maar hoop wel meteen zwanger te worden...
Ik heb een dochter van 6 dus het word nu echt wel tijd voor me.

Hoi allemaal
Lievekindjes: ja dat verhaal klopt zo ongeveer wel! Nee op wat bruinverlies en wat soms wat donkerrood verlies na ook verder geen ongi meer gehad.. vindt het ook wel raar ja.. maar had vrijdag toch nog een test gedaan en deze was negatief dus neem aan dat ik nu niet meer zwanger kan zijn.
Moet morgen nog even de verloskundige op de hoogte stellen en ben wel benieuwd wat zei vindt.
Hoop wel dat mijn cyclus weer normaal is anders wordt ik gek.. wil dolgraag zo snel mogelijk zwanger worden!
Wat de ovutesten betreft ;ik heb wel gewoon s morgens met ochtendurine getest en dat kon ook gewoon zeiden ze in de apotheek.. kwam voor mij ook het makkelijkste uit met werken.
Omdat ik een wat langere cyclus heb ben ik wel later begonnen met testen rond dag 15, anders had ik wel heel veel teststaafjes nodig!
Succes!
Gr Sola

He Marjan 80
Wat is dat nou? Ik las er net even overeen maar je bent weer terug? Dat is wel balen zeg! Had ik echt niet verwacht want je voelde je toch behoorlijk "zwangerig" toch? Maar met vloeien bedoel je ook echt bloedingen?
Jeetje het zit ons ook niet mee he?
In ieder geval wens ik je heel veel sterkte met dit toch wel een beetje verlies!
We houden contact! Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen!

Kaatje 5 okt
lieve kindjes 17 okt
Marjan 21 okt
Solanum 24 okt
Sacha 24 okt

zo is het lijstje voor nu weer even compleet.

@Marjan ik dacht idd ook dat we je nu verloren waren aan het volgende forum. wat balen dat je er weer bent (voor ons wel gezellig hihihi)

@Kaatje Ik laat al sinds we begonnen met proberen alle alcoholische drankjes staan. Elke maand vanaf mijn ei drink ik geen cafeine meer en ga ik over op caffeine vrije cola. Ik ben teruggegaan naar 5 sigaretjes per dag en na elk ei rook ik er nog maar 2.
Als ik echt zwanger blijk stop ik helemaal met roken en ga ik ook beter op mijn eten letten.

@Dania wat voor spiraaltje had jij?

groetjes sas

@Marjan Jou had ik hier niet verwacht hoor! Wel balen zeg. Terwijl je zo misselijk was! Nou ja in ieder geval gezellig dat je er weer bij komt. Volgens mij is er van de vorige ronde helemaal niemand zwanger geworden!

@Kaatje Ik drink al heel weinig alcohol, maar die enkele keer laat ik nog niet staan hoor. Zolang ik nog niet zwanger ben eet ik gewoon alles en werk ik ook gewoon in de tuin. Die eventuele beperkingen komen straks wel!
Ik wil ook proberen er ook niet steeds mee bezig te zijn. En dat lukt me nu aardig goed. Zal ook wel komen doordat we er al 3 hebben en er dus veel afleiding is! De weken vliegen om!

Hoi Dames,

Ik wil ook graag meedoen! Mijn NOD dag is 22 oktober, ben benieuwd hoe het bij iedereen gaat!
Wanneer is de eerste NOD dag bij iemand?

Succes allemaal!

Liefs Victory

Terug
Bovenaan