NOD dag

Hoi Dames,

Ik doe ook mee mijn NOD is 11 oktober.

Heel veel succes allemaal.

Groetjes Nancy

Hoi Dames,

Ik ben hier nieuw en het lijkt me ook heel leuk om mee te praten. Mijn vriend en ik hebben besloten om er voor te gaan om een kindje te krijgen. We willen het allebei heel graag maar vonden het toch een heftige beslissing omdat we ons maar al te goed realiseren hoe dit ons leven zal veranderen. In positieve zin natuurlijk, maar toch wel een beetje spannend.
Hadden jullie dat ook toen jullie de beslissing hadden genomen?

De beslissing nemen was stap een, en nu natuurlijk zien hoe lang het gaat duren voordat het raak is...

Ben al jaren niet meer aan de pil, dus van ontpillen heb ik geen last. Ik heb wel wat overgewicht en ik heb begrepen dat dit voor zwanger worden niet echt positief is. Alleen is het voor mij niet realistisch om veel af te vallen. Meer dan regelmatig sporten en gezond eten (wat ik al doe) kan ik toch niet.
Heeft iemand anders hier ervaring met zwanger worden en overgewicht?

Oke, nu is het toch ineens een groot verhaal geworden, sorry... Mijn NOD is iig 6 oktober...

Groetjes,
Sally

Kaatje 5 okt
Sally 6 okt
Nancy 11 okt
lieve kindjes 17 okt
Marjan 21 okt
Victory 22 okt
Solanum 24 okt
Sacha 24 okt

@ Sacha
Bedankt voor het complete overzicht!

@Sally
Ik heb zelf ook 20 kg aan overgewicht en ga er gewoon voor. Ik sport, eet gezond, dus het moet goedkomen;)
Ook heb ik gelezen dat vrouwen met overgewicht vaak veel minder aankomen tijdens de zwangerschap en ook dat ze erna lichter zijn met hun gewicht dan toen ze begonnen met zwanger worden. Dus maak je niet te druk en ga ervoor!

@Kaatje
Het is bijna zover, ben benieuwd of je strakjes zwanger bent.

@allemaal

Succes!

Hallo allemaal
Het is toch weer een aardig lijstje geworden zo leuk!
Ik heb vandaag nog even contact gehad met de verloskundige omdat ik maar twee dagen bloedverlies had na mijn positieve test, ze zegt dat het kan dat ik deze week alsnog weer kan gaan vloeien..bleh..en anders toch nog weer een test moet doen! Blijf aan de gang.. maar mijn hoofd zegt dat ik toch niet zwanger meer ben.Ik hoop dat ik gewoon niet meer ga vloeien niet want dan schuift mijn nod dag weer op! Maar we zien wel! Iedereen succes!

Hoi allemaal,

Zo ben ik weer, ik heb nachtdienst deze week dus kom net uit bed. Vind het erg leuk om met jullie te kletsen aangezien het op mijn vriend na dan met niemand kan. Ik wil namelijk niet te veel druk van buiten af ofzo.

@ sacha en lieve kindjes,
Ik drinkt alleen in het weekend af en toe een glaasje wijn. Ik rook verder niet maar eet nog wel gewoon alles. Ik wil me liever nu nog niet te veel beperken anders ben ik er nog meer mee bezig dan dat ik nu al doe.

Wel werk ik in de zorg dat betekend dat ik veel onregelmatige diensten heb. Ik hoop niet dat dat te veel invloed heeft op het zwanger worden.

@solanum
Spannend hoor, hopelijk blijft het zitten en is je volgende test gewoon positief.

@ sally
Tijdens het gebruiken van de pil hebben we veel over kinderen gesproken. Ik ben nl veel jonger dan mijn vriend en we zouden wachten tot ik er aan toe was. Tijdens de zomer ging de pil mij erg tegen staan. In mijn omgeving werden er verschillende meiden zwanger. En kreeg toen ook moeder gevoelens. inmiddels heb ik een leuke baan in de zorg (helaas wel een jaar contract maar de intentie is er om mij vast in dienst te nemen) en ben nu dus gestopt met de pil. Ik heb een mooi huis een leuke baan en een lieve vriend. Dus de stap voor een kindje voelt nu goed. Behalve dan mijn jaar contract maar goed dat zie ik dan wel weer.

nou lang verhaal:)

Hieronder heb ik nog even het lijstje gezet. ik vind het erg spannend.

Kaatje 5 okt
Sally 6 okt
Nancy 11 okt
lieve kindjes 17 okt
Marjan 21 okt
Victory 22 okt
Solanum 24 okt
Sacha 24 okt

gr ka

Hallo Meiden,

lijkt me leuk om mee te doen mijn NOD is 19 okt.

Groetjes
Mariposa

He Sas
Zie dat wij deze maand de laatste van de rij zijn... en dat duurt nog zooo lang!
Hopelijk is het bij deze ronde bij meer mensen raak dan de vorige!

Gr S

Terug
Bovenaan