NOD dag

Ben gelukkig niet meer de laatste!
Maar het duurt nog te lang....Komende week lekker veel knuffelen en dan maar weeeeeer afwachten!!
Tot gauw!

Gr S

De afgelopen dagen heb ik meegelezen en vooral meegeleefd met sally en lizzwood. Durf bijna niet te hopen dat ik wel zwanger ben. Gezien mijn leeftijd (36?!) zouden de kansen volgens de statistieken aanzienlijk minder zijn. Dat geeft ook niet echt een goed gevoel.
Gisterochtend wat bruine afscheiding, dacht gisteravond dat het doorzette, maar dat deed het niet. Heb zware borsten, denk ik.... Jeetje, lekker onsamenhangend en onzeker verhaal. In ieder geval ben ik nu nog niet ongi. Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Bij mijn eerste zwangerschap was dat ook zo tot de zesde week, dus op die uitslag kan ik ook niet echt vertrouwen. Kortom, afwachten.

Moon

hey dames,

Nou tot nu toe nog niks. Alleen wat krampjes maar dat is alles. mmh ik had gehoopt gelijk weer heel regelmatig ongesteld te worden na de pil. Maandag dus een test gedaan en die was negatief, dus ik kan nu alleen maar afwachten. En dat is zo irritant. Hoelang duurde het bij jullie dat de eerste menstruatie kwam na de pil??? Ik weet dat het bij iedereen verschillend is maar goed. Ik heb altijd de diana-35 gebruikt later de minerva.

@moon, succes met afwachten hopelijk heb je volgende week wel een positieve test. Want om zo in onzekerheid te zitten is ook niet alles.

RAAAAAAAAKKKKK!!!!!!!!!

kon me niet inhouden en heb vanmiddag toch maar een test gedaan. een lichte streep is ook een streep en in dat geval verklaar ik mezelf zwanger!!! morgenochtend voor de zekerheid nog maar een test doen. houd jullie op de hoogte.

Hey Moon,

Gefeliciteerd! Toch gelukt ondanks de 36 levensjaren! Veel gezondheid en geluk!

@Dania: ik was de 1ste ronde ook erg ongeduldig en zenuwachtig. die twee weken leken wel 2 jaar te duren..............Ik hoop voor je dat het raak is!!!
Mocht het niet zo zijn dan hoop ik voor je dat je er steeds rustiger bij blijft.
Ik word in ieder geval steeds geduldiger en dat houdt het voor mijn man ook wat leuker.

Succes met wachten!

grtjes Sas

He Moon
Gefeliciteerd ! Echt super joh! Eindelijk een zwangere in ons clubje!
Hoop dat alles goed gaat!
Mijn ei zit er bijna aan te komen.. vindt het zeer spannend zeker omdat mijn man nu behoorlijk ziek is en zeker niet zit te wachten op een klusmoment!
Echt balen dus hoop dat mijn eitje nog even wacht.. anders moet ik weer een hele maand wachten... maar ja een zieke vragen toch te seksen vind ik ook weer zo wat! Maar we hebben hopelijk nog twee dagen..

Gr S

ha moon,
nr 1 hier die zwanger is leuk!!!!
gefeliciteerd.
gr marjan

05-10 kaatje
06-10 sally helaas ongesteld geworden
07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
07-10 lisswood helaas ongesteld geworden
08-10 browneygirl
11-10 nancy
17-10 lieve kindjes