NOD dag

Geweldig Moon! Gefeliciteerd!!! Dat geeft weer wat hoop voor iedereen op het forum! Geniet ervan!

@kaatje: Toen ik met de pil gestopt ben duurde het echt wel een maand of 3, 4 voordat ik ongesteld werd. Hopelijk duurt het voor jou niet zo lang, maar ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Succes met wachten en duidelijkheid krijgen!

Lizz

Hoi Moon!

Helemaal geweldig gefeliciteerd!!! en hou ons op de hoogte!

Mariposa

Vanmorgen 5.19 uur een digitale CB test gedaan en de uitslag is positief!!!!!
Jeetje, ben ik de eerste?! Ik hoop zo voor jullie allemaal dat het ook gaat lukken. Blijf jullie lekker volgen de komende tijd.

Wij gaan ons hier rustig voorbereiden op nr. 5. Beetje passen en meten, kamers herindelen etc. En natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan.

Liefs,
Moon

Hey Moon,

Leuk!!! Gefeliciteerd !!!! N0 1

@Sas : zo voelt het ook voor mij...ik moet er nog even aan wennen dat niet alles meteen lukt
Ben gisteren nog even een uurtje gaan hardlopen , dit heeft me goed gedaan..gelukkig heb ik een vol agenda komende weken ...dan kan ik het wat meer los laten... en heb mezelf maar wijs gemaakt dat het toch niet goed is om meteen zwanger te raken na de eerste ronde omdat het baarmoederslijm eerst tot rust moet komen zodat het eitje zich goed kan in nestellen.
@Sola : beterschap voor je man... misschien dat 10 kopjes en een eucalyptus massage helpen ;-)

Groetjes

Hoi Moon,

Gefeliciteerd hoor, echt super!!!!
jeetje man al in de eerste ronde.
Geniet er van he.

groetjes

Hey Moon!

Gefeliciteerd! Dit geeft ons allemaal weer moed!
Hopen dat er nog velen volgen in het rijtje!
Het wordt in ieder geval al weer spannend voor een aantal!

Zelf heb ik het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat kan eigenlijk niet, het moet nog een week duren! Dus ik hoop dat het een goed teken is...

@Moon, gefeliciteerd!! Geniet ervan!

@Browneygirl en Nancy, succes de komende dagen!!!

Groetjes,
Sally

Terug
Bovenaan