NOD dag

hoi,
idd een hele lange lijst die hopelijk snel korter gaat worden.

hier nog 5 dagen tot nod, maar misselijk en gevoelige borsten dus vanmorgen toch maar een test aan gewaagd (mat care ultra; heeft iemand hier ervaring mee?) helaas negatieve uitslag, gewoon te ongeduldig denk ik. flinke huilbui, therapeutisch winkelen en o.a. veel lekkers ingeslagen om vanavond op de bank neer te ploffen en er niet meer vanaf te komen.

@ marjan1980: geen idee welke site lizzwood raadpleegt. ik ben via een vriendin op babybrabbel.nl terecht gekomen. onder de tab interactief staat een datumcalculator; erg handig.

fijne avond voor iedereen!

Liefs, Moon

Hey Dames,

Ik ging vanmorgen naar het toilet en toen kwam er bij het afvegen een grote bruine slijmprop (sorry voor vieze details) mee,echt draderig. Volgens een berekening op predictor.nl zou gister de innesteldatum zijn. Ik heb dit nog nooit gehad. Weet misschien iemand van jullie wat dat zou kunnen zijn?

Liefs Nancy

Hallo allemaal,

Als eerste: De site die Lizzwood bedoeld is www.babybytes.nl
Staat trouwens gewoon in haar berichtje.... Misschien toch zwanger dames??????? Sorry, gemeen grapje.
@ nancy: dit zou een afgestoten eitje kunnen zijn. K wil je niet nerveus maken hoor, kan net zo goed van je vorige menstruatie zijn. Misschien ff googlen?

Ik heb overigens nog eigenlijk nergens last van. Maarr dat had ik bij de vorige zwangerschap ook niet. Heb wel vorige week zondag en maandag of maandag en dinsdag (dat weer ik niet meer zeker) hele gevoelige tepels gehad, maar alleen de tepels, niet mijn borsten. Wel heb ik het idee dat ze steviger zijn. Maar is het niet zo dat ik dat wil voelen???? En daarnaast een soort van zwaar gevoel in mn onderbuik. Vooral met fietsen over hobbels voelde dit echt niet fijn.
Pfff, wat kunnen we lekker zeuren he op zo'n forum..

Liefs joyce.

Oja @ Moon: Matcare vind ik prima! heb ze voor mijn 1e zwangerschap besteld en nu ook weer, alleen niet de ultra, maar de goedkoopste, 3 voor 5 euro ofzo??
Werkt prima voor mij tenminste!

Prettig weekend meiden!

Zijn er al mensen die hebben getest?

Ik doe mijn best om te temperaturen, maar snap er niks van. Had elke keer 36.2 of 36.3 en vrijdag dacht ik mijn ei te hebben. Toen ik zaterdag 36.5 had was ik dus helemaal blij! Maar vanochtend weer 36.3 dus geen idee hoe dit nou weer zit...
Wordt er wel een beetje treurig van! Misschien nog steeds geen echte eisprong. Heb nog maar 1 cyclus gehad na de mirena... Maar goed, we blijven nog maar even hopen!

Hoi lieve kindjes,

Ik heb begrepen dat temp er lastig kan zijn. Een kleine verkoudheid/niet helemaal lekker zijn kan je temp al veranderen.

Een uurtje later tempen of veel/weinig kleren aan etc.

Je kan een grafiekje tekenen en dan kan je achteraf wel zien of er voor en na een bepaald punt verandering inzit.

Je temp gebruiken om te zien of je een eisprong hebt maar meer achteraf en niet zoals een ovulatietest vooruit.

succes

Hallo allemaal
Heeft er al iemand getest? Het lijstje van de zwanger willen worden moet nodig korter worden ja!
Zou leuk zijn als we straks met een aantal over kunnen stappen naar het zwanger zijn forum!
Sas: ik heb je mail genoteerd!
Zal gauw ff een mailtje sturen leuk!
Voor de rest vd meiden succes allemaal! Ik ga morgen beginnen met ovulatietesten.. spannend! Hoop dat mijn ei snel komt!

Gr S

PS Misschien is het ook wel leuk als we een voorstelrondje doen? Zag dat op een ander onderwerp! Of heeft niemand daar behoefte aan?

Terug
Bovenaan