NOD dag

Hai meiden!

Ik doe helaas ook weer mee.. :-( Na 50 dgn toch vorige week menstr. gehad.. Nu weer afwachten... Mijn NOD, mits het optijd is, zal 23 okt. zijn... Maar ik verwacht dat het langer duurt! Succes allemaal met wachten!! En klussen natuurlijk!

Groetjes MamaSun

Lieve kindjes,
bedankt voor je reactie op pagina 1...

Ik verwacht mijn NOD dus 7 oktober..
van mijn eerste kindje van ik DIRECT zwanger en stiekem denk ik dat het nu wel weer zo zal zijn.. Stom eigenlijk, maar ja, je gaat toch uit van je eerste.
Ben er alleen nu wel veel meer mee bezig dan de eerste keer.. Kan niet wachten.. nog 3 nachtjes slapen en dan kan ik thuis testen.

Hoi,
Ik heb testen in huis gehaald, spannend!! Ik denk dat ik dit weekend zeker twee weken geleden mijn eisprong achter de rug heb. Dus als er geen menstruatie komt ga ik zondag of maandag testen!! Super spannend!
Volgens een berekening op de site van babybytes kan ik nu al wel testen trouwens, maar ik hou me nog even in!! Het is wel een erg leuke en handig site trouwens. Geeft inzicht in je cyclus.
Maar nog even wachten dus en hopen dat de menstruatie uitblijft!!!!
@Joyce, voor jou komt de NOD datum dus ook al snel dichterbij, spannend!!
Voor mij is het trouwens ook de tweede en onze eerste was ook in 1 keer raak. Nu zitten we in de tweede ronde.
Liefs Lizz
ps misschien moet het lijstje even bijgewerkt worden door de mensen die er nog niet bij in staan?? krijgen we weer even wat meer overzicht!

Hallo allemaal
Alweer 3 oktober vandaag! Voor sommige gaat de nod dag nu echt opschieten
Spannend hoor!
Ik zal straks misschien wel even een nieuw overzichtje maken is wel zo leuk! Maar ga nu zo eerst even lekker sporten..
Voor degene die mogen testen dit weekend succes!
Ben benieuwd!

Gr Sola

Hier een nieuw overzicht!

5-10 Kaatje
6-10 Sally
7-10 Moon
7-10 Mama Joyce
8-10 Browneydgirl
11-10 Nancy
17-10 Lievekindjes
19-10 Mariposa
21-10 Marjan80
22-10 Victory
23-10 mamasun
24-10 Sascha
24-10 Solanum
Dania?

heel lijstje geworden! Nu afwachten maar op een hele reeks zwangeren!

Zo wat een lijst!
Ik mis alleen Lizzwood.

Volgens mij heb ik m'n ei net gehad en we hebben goed ons best gedaan ;-) Dus nu maar afwachten!
Ben al heel blij dat het weer een normale cyclus lijkt. Hopen dat het ook echt zo is!
Voor degene die mogen testen binnenkort! Succes!
Voelen jullie al iets? De eerste tekenen misschien?

Dan zet ik mezelf er nog even bij!

5-10 Kaatje
6-10 Sally
7-10 Moon
7-10 Lizzwood
7-10 Mama Joyce
8-10 Browneydgirl
11-10 Nancy
17-10 Lievekindjes
19-10 Mariposa
21-10 Marjan80
22-10 Victory
23-10 mamasun
24-10 Sascha
24-10 Solanum
Dania?

Het wordt nu echt spannend inderdaad als je het lijstje zo ziet! Ik heb dus wel behoorlijk volle en gevoelige borsten en nog geen menstratie tot nu toe. Gelukkig! Hopen dat dat zo blijft!! Anderen die al wat merken???
Liefs Lizz

hallo,
zo dat lijst wordt echt lang.
en het is de bedoeling dat korter gaat worden.

mamasun: zo ook weer back.jeetje wat een lange cyclus.
is dit normaal bij jouw??? of ben je nog net van de pil af.

lizzwood: over welke site heb jij het ????
ben erg benieuwd.ff neuzen.

meiden met de nod dag succes.
gr marjan

Terug
Bovenaan