NOD dag

Hallo,
Goed idee. Ik zou het leuk vinden om mee te doen. Ik zit in ronde 2. Mijn nod is als mijn cyclus 'normaal' is op 7 okt. Ben al een paar dagen misselijk, maar moet eerlijk bekennen dat ik wel heel graag wil en dat je dan ook bij alles denkt / hoop dat het raak is.

Hoi Moon, en de rest
Ja dat ken ik.. Vanmorgen een beetje licht in m'n hoofd (heb ik wel vaker).. af en toe wat rommelende darmen (heb ik ook wel vaker) maar toch... je hoopt dat het een teken is he!? Ik heb ook behoorlijk gevoelige borsten en vraag me nu ook af of het gevoeliger is dan anders of dat ik me dat inbeeld..
Tot maar weer afwachten!
Over een weekje weten we hopelijk meer, en voor degenen die nog langer moeten wachten misschien twee of drie weekjes. Inderdaad maar zo veel mogelijk afleiding zoeken en proberen er niet constant mee bezig te zijn. Maar ik weet hoe lastig dat is.. ik tel echt de dagen.
Leuk dat dit forum er is om zo lekker me elkaar mee te lezen en te leven!
Veel succes met wachten allemaal (of klussen die in dat stadium zitten)!!!

Hey wat een drukte hier,

@Solanum balen he een vriendin die zwanger is! Ik heb het ook steeds als ik het hoor van iemand. Meestal ben heb ik me er na een paar dagen weer overheen gezet.

@Marjan als we het langst moeten wachten en het is raak dan is het zeker de moeite waard. Vond het vorige maand al lastig in de 2de helft van het lijstje te staan maar nu.....hahahahaha

@ Iedereen, ik heb nog niemand verteld om ons heen dat we bezig zijn en nu vertelde mijn ouders dat ze volgend jaar een lange reis willen plannen. Ze wachten nog tot eind november met boeken maar ja.....................
Ik wil wel graag dat ze er de laatste en eerste maanden gewoon zijn. Maar ik wil ze ook pas verassen met het goede nieuws als ik zwanger ben. Wat zouden jullie doen?

groetjes S

Hoi S
Ja ik ben er alweer overheen hoor! Vind het berichtje een beetje gemeen als ik het nu teruglees.. Maarja soms voel je jezelf dan een beetje gefrustreerd omdat je het zelf zo graag wil..
Wat je ouders betreft ja dat is moeilijk.. hoelang willen ze weggaan? Mijn moeder weet het inmiddels al wel dat we bezig zijn ik moest het na die miskraam gewoon kwijt, maar ik snap in jouw geval natuurlijk dat je wil dat je ouders erbij wilt als je in de laatste maanden loopt...Maar ja het is lastig omdat je nog niet zwanger bent he en niet weet hoe lang het nog gaat duren..Wie weet zijn we deze maand eindelijk zwanger en dan ben je net op tijd!
En anders denk ik dat je ouders misschien best eerder terugkomen als ze eenmaal weten dat je in die periode uitgerekend bent!
Wanneer ga jij beginnen met de ovu testen? Ik ben bang dat ik mijn ei mis maar wil ook niet te vroeg beginnen met testen..

Gr Sola

Hey Sola,

Ik heb hetzelfde probleem! wil geen testen verspillen maar wil ook niet te laat beginnen.

Mijn ei zou op de 10de moeten zijn en volgens CB moet ik 5 oktober beginnen met testen. Je kan het op hun site uitrekenen.
We klussen dus van nu tot 5 okt om de dag -> dan hoef ik niet bang te zijn dat we het missen. (en daarna natuurlijk extra als ik mijn ei vind)
Dan ga ik maandag beginnen en heb ik testen t/m de 11de. Dat zou genoeg moeten zijn en anders koop ik wel bij (denk dan wel goedkopere van kruidvat ofzo)

Mochten er meer rondes volgen dan hoop ik beter te kunnen mikken en 2 maanden met 7 testen van cb te kunnen doen.

Misschien moeten wij eens via mail ofzo contact zoeken, merk dat ik je vaak spreek hier.

@ Kaatje succes met jezelf afleiden van het weekend. laat je het ons weten als je getest hebt?

groetjes S

ha sas,

nou bij weten me ouders en schoonouders het.
ik heb ook weer flink mijn menstruatie dus ik ben dan ook erg opgefokt.
het is ook niet te onderdrukken want me migraine kwam ook terug en opeens vragen ze oh heb jij daar last van,uhh ja zonder mirena wel ja.
me vriendinnen weten het ook.me beste vriendin sms´en we elkaar als de bevalling begint zelfs dan hebben we contact met elkaar,lachen is dat,midden in de nacht smsen.
zou het gewoon kenbaar maken.

ja als je de laatste bent hou je het wel spannend dat is voordeel.haha

we hebben getwijfeld of we weer cb digitaal moesten halen,maar nu zeg ik nee doe het wel zonder dat ding.
ik merk wel dat je op je gevoel af moet gaan.
misschien zit er dan minder spanning bij zonder die test.
maar ja wie weet verander ik wel weer van gedachten.

gr marjan

He S
Lijkt me gezellig maar hoe doen we dat? Want als ik mijn mail adres hier neer zet weet iedereen gelijk wie ik ben...
Ik volg jou advies wel op met de cb testen.. vanaf 5okt ga ik ook beginnen..en natuurlijk dit weekend ook maar even klussen! Volgende week dan maar om de dag klussen hihi even kijken of ik ook mijn man zover krijg!

Marjan ik begrijp je helemaal om zonder ovulatietesten te proberen, het voelt dan ook wat minder verplicht denk ik. Maar ik ben dan zo bang dat ik mijn ei mis!

Tot gauw xxx

hoi,
ja ik heb een vaste ritme blijkbaar ook gewoon weer met me ei,alleen heeft 3x geduurd voor ie kwam.
nou ik zal vertellen.
we hadden feestweek we waren kapot,volgende dag kwam thuis van late dienst,dacht zo aan de klus,ligt me vent op bed,had er al helemaal zin in.normaal laat ie een briefje achter,nee dus.ik dacht al die is ziek geworden.dus ik heb hem laten liggen.ik had gelijk weer een vroege dienst en ja die ochtend kreeg ik positief test.toch nog aan de klus gegaan die avond en daarna en daarna.niet gelukt.
ik denk toch dat je hormonen al gaan opspelen.
want bij me 2de was het niet de bedoeling,maar ja je heb zin,denkt kan geen kwaad.kreeg ik ook de eisprong er achteraan.
wilde toen even wachten wegens verhuizing 9 maanden verder,dus slikte al 4 maanden niks meer.
ik denk dat ik echt voor die eisprong moet zitten.
kijken of dit gaat lukken,alles proberen!!!
goh gaan allemaal aan de klus dit weekend.
nou idd fijn weekend dan!! hahah
gr marjan

Terug
Bovenaan