[quote quote=10139107] En aan Sparklingsky veel sterkte gewenst, het is ook iets heel verdrietigs en laat niemand je vertellen dat dat niet zo is! Mijn vriend is er ook nuchter onder, maar snapt wel dat het bij mij wel wat doet. Ik vind het fijn dat ik in ieder geval die erkenning krijg, daarnaast snap ik dat het voor hem veel verder weg is en totaal niet kan indenken hoe het voor een vrouw is en er zodoende moeilijk of eigenlijk niet over praat. Daarom is dit forum zo fijn, hier vind je denk ik veel begrip en krijg je het gevoel niet de enige te zijn![/quote]
Helemaal mee eens. Mijn vriend snapt het ook echt wel hoor, maar nu heeft hij zoiets van het is niet anders, volgende keer beter, nu is het genoeg. Maar helaas ben ik geen robot en kan ik die gevoelens niet uitzetten. Daarom is het inderdaad ook zo super fijn dat hier zo veel lieve dames zijn die het wel 100% begrijpen omdat ze het, helaas en hoe verdrietig ook, het zelf ook meegemaakt hebben.
En inderdaad, laat niemand je vertellen dat het niet zo is.. Maar toch bepaalde opmerkingen die ik gehoord heb (hoe goed bedoeld ook) doen echt wel even pijn! Net alsof het taboe is om verdriet te hebben om iets wat je zo graag wilde, maar je nooit mag leren kennen.