Wauw Mari T en Diamantjee, wat een fijn nieuws zeg! Wat een cadeautje zo aan het einde van het jaar. Ik hoop zo dat alle andere dames die nog op het wachtbankje zitten ook mooi nieuws krijgen een dezer dagen!Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik kan testen. Ik ben zo'n geval die echt niet voor de NOD test, omdat ik bang ben dat hij positief is en de prille zwangerschap alsnog afbreekt in die paar dagen voor je NOD. Ondanks dat ik weet dat een zwangerschap daarna ook nog kan afbreken, maar je hoort zo vaak dat het in die laatste week voor je NOD nog mis gaat. Ik test denk ik de ochtend van Eerste Kerstdag, als ik dan niet ongesteld ben. Enige kwaaltjes tot nu toe zijn kleine steekjes/krampjes in mijn onderbuik, maar daar kan ik verder nog niets van maken. Ik ben nu 7DPO. Eerste Kerstdag ben ik dan 11DPO (is dan cyclusdag 32).Morgen gaan we een weekendje weg met vrienden en zij kunnen best goed drinken. Ik wil zeker nu (voor de zekerheid) geen alcohol drinken. Hebben jullie nog een goede smoes, mochten ze er naar vragen? Wij hebben namelijk (nog) niemand in onze omgeving verteld dat we aan het proberen zijn om vragen te vermijden/voorkomen. HELP 😉