NOD december 2019

Hallo lieve dames,ik ben nieuw hier en heb Een vraagje. Wie van jullie heeft ervaring met de early testen van action of clearblue. Klopten die van jullie?  Ik moet nog tot woensdag wachten tot mijn NOD. Maar wil graag een vroege test doen alleen weet ik niet welke heb veel van clearblue gelezen dat ze goed werken. Ga het dan vanavond nog halen als jullie het aanbevelen.  Groetjes♥️
 
Diamantjee gefeliciteerd. Wat fijn dat het zo snel raak is!!Simplyme die van Clearblue (6 dagen vroeg) is met vroeg testen een stuk betrouwbaarder dan de early van action :) 
 
Wauw Mari T en Diamantjee, wat een fijn nieuws zeg! Wat een cadeautje zo aan het einde van het jaar. Ik hoop zo dat alle andere dames die nog op het wachtbankje zitten ook mooi nieuws krijgen een dezer dagen!Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik kan testen. Ik ben zo'n geval die echt niet voor de NOD test, omdat ik bang ben dat hij positief is en de prille zwangerschap alsnog afbreekt in die paar dagen voor je NOD. Ondanks dat ik weet dat een zwangerschap daarna ook nog kan afbreken, maar je hoort zo vaak dat het in die laatste week voor je NOD nog mis gaat. Ik test denk ik de ochtend van Eerste Kerstdag, als ik dan niet ongesteld ben. Enige kwaaltjes tot nu toe zijn kleine steekjes/krampjes in mijn onderbuik, maar daar kan ik verder nog niets van maken. Ik ben nu 7DPO. Eerste Kerstdag ben ik dan 11DPO (is dan cyclusdag 32).Morgen gaan we een weekendje weg met vrienden en zij kunnen best goed drinken. Ik wil zeker nu (voor de zekerheid) geen alcohol drinken. Hebben jullie nog een goede smoes, mochten ze er naar vragen? Wij hebben namelijk (nog) niemand in onze omgeving verteld dat we aan het proberen zijn om vragen te vermijden/voorkomen. HELP ;)
 
LisaMartina dankjewel voor je reactie. Hoop dat andere dames die er ervaring mee hebben ook reageren. Nogmaals over de vroege zwangerschapstesten van bijv. Clearblue diamantje en mari t gefeliciteerd dames! Hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen binnenkort 
 
De vroege action test werkte bij mij niet. De gewone van action juist wel, en heel goed. Op 10 dpo al, op 14 dpo was hij mega donker.  de clearblue met weken indicator gaf op 11dpo "niet zwanger" deze had dus meer hcg nodig. Dus zou deze niet te vroeg doen.  (Mocht je die overwegen)  
 
[quote quote=10146432]Kim Lady Jeetje dat klinkt niet fijn. Hopelijk wordt het wel beter! Ik moet zeggen dat ik dit alleen had toen ik nog aan de pil was dat ik er echt last van had. Gelukkig nooit zo erg dat het allemaal niet meer ging, maar sinds ik gestopt ben is het allemaal een stuk rustiger qua verloop.[/quote]Echt beter gaat het niet worden, heb het al vanaf mijn 11e. Maar met die feminax heb ik amper last dus goed te doen. Dankjewel!
 
BabyOneTwo Je hebt die van de kruitvat nou gehaald zie ik.  Fijner he. Is die van de action nog opgelopen? ik zeg positief! Succes! 
 
Terug
Bovenaan