NOD december 2019

Ik schuif ook door naar januari! Cyclus van 26 dagen dit keer. 2 dagen eerder ongesteld geworden dan normaal. Denk dat dat komt door de miskraam vorige ronde. Op naar ronde 6.. 
 
Ook ik ben helaas ongesteld geworden.Dit was ronde 9 en ronde 4 met ovulatie testen, deze maand onduidelijk. Toch had ik veel hoop, had rond innesteltijd 2 dagen buikpijn en ander slijm verloren. Hierna elke dag krampen en last van mijn borsten. Buikgriep erbij hielp ook niet, ken je je gevoel in je buik niet meer goed. Maar man wat heb ik mezelf voor de gek gehouden, of mijn lichaam me voor de gek gehouden. Meer dan voorheen. Even flink balen en heavy buikpijn.  Bedankt voor het kletsen deze ronde en op naar de volgende!  Gefeliciteerd voor de zwangere en balen voor de gene die met mij mee gaan naar januari. Allemaal fijne feestdagen
 
Mandareintje, Kim Lady en alle anderen bij wie het niet gelukt is: balen!Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Aankomende donderdag heb ik mijn NOD. Ik ben nu heel erg aan het twijfelen wanneer ik zal testen. Morgen, of toch pas donderdag? Morgen ben ik 11DPO. Het ligt er waarschijnlijk ook even aan wat mijn temperatuur morgenochtend gaat doen. Qua kwaaltjes trouwens redelijk rustig en redelijk hetzelfde als vorig maand. Sinds gisteren wat last van gevoelige borsten en soms wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik (navel en lager), soms wat rommelende darmen. Maar niets wat de hele dag aanhoudt, komt allemaal in vlagen. Ben dus bang voor opnieuw een menstruatie en doorgaan naar ronde 7. Maar hé, stiekem blijf ik ook hoop houden. Deze dagen zijn altijd frustrerend! Wat zouden jullie doen, in mijn geval?
 
Berendsje bedankt!  Ik zou wachten als je kan.. heb ook altijd testdrang maar dan dubbele teleurstelling. Of nog twijfel, dus lekker wachten tot 14 dpo als het je lukt, want kan me voorstellen dat je wil testen hoor ;)   
 
Terug
Bovenaan