NOD december 2019

LisaMartine: dankje, dat geeft weer wat hoop. Ik ben ook pas een paar dagen aan het temperaturen. 6DPO: 36,67DPO: 37,08DPO: 36,99DPO: 36,6 (slecht geslapen, 2/3 uur voor wekker moeten plassen)10DPO: 36,6 (heeeeel slecht geslapen, elk uur wakker)11DPO: 36,7 (slecht geslapen, meting 1,5 uur vroeger gedaan omdat ik om 6u wakker werd). Negatieve zw test.12DPO = vandaag. 36,5 (weer slecht geslapen, meting weer 1,5 uur vroeger gedaan omdat ik weer om 6u wakker werd) Dus het is ook maar de vraag hoe betrouwbaar mijn metingen zijn, plus ik weet mijn basaal nog niet. Mijn symptomen nemen af (borsten minder zeer, minder buikkrampen) en merk aan mn humeur dat ongi nadert. Heb wel ontzettende lage rugpijn.. er valt dus niks te zeggen maar het ziet er niet heel goed uit. Ik slaap dus echt slecht door het temperaturen. Nooit problemen met doorslapen maar nu wel omdat ik, als ik lichtjes wakker word, begin te denken 'niet wakker worden!!' En ja dan word ik dus wakker en temp ik maar direct, want 1,5 uur woelen en dan tempen is nóg onbetrouwbaarder denk ik.  
 
LisaMartine ik snap je terughoudendheid om te testen helemaal. Het is zo teleurstellend als het negatief is.. ik ga voor je duimen dat je over een paar dagen positief test!Mari: wow gefeliciteerd!!
 
Mandarijntje Hm dat is wel een flinke daling, maar als je slecht slaapt en eerder/later test kan dat enorm veel verschil maken! Ik heb het één keer getest, toen was ik vroeg wakker het had ik 36,5 en daarna nog even 2 uur geslapen en toen was hij 36,9. Vond dat behoorlijk verschil haha. Gebruik je ook een app?Ik moet zeggen dat na mijn miskraam ik enorm onzeker was over wanneer mijn eisprong was/is, daarom ben ik gaan temperaturen en bleef ik dat ook tot aan mijn menstruatie doen. Maar nu temperatuur ik een paar dagen voor tot na eisprong en dan stop ik. Dat geeft mij enorm veel rust, dan weet ik in ieder geval dat mijn eisprong is geweest en daarna zien we wel. Wellicht heb je iets aan die tactiek? Ik was al 1x zo overtuigd dat ik zwanger was voor mijn temperatuur maar dat bleek loos alarm te zijn...Al moet ik zeggen dat het deze ronde hier helemaal anders was qua temperatuur en stijging wat ook weer hoopvol was in die dagen. Normaal enorm gevoelige tepels na eisprong en deze ronde helemaal niet gehad. Verder niet hoopvol haha 
 
[quote quote=10146314]Wow, ik heb vanmorgen positief getest! Heel blij, maar nog moeite om het te bevatten.. Omdat ik echt aan niets voel dat ik zwanger ben had ik niet echt een positieve test verwacht. Maar deze liegt er toch niet om
oz8n7mft.jpg
[/quote]Gefeliciteerd! 
 
Zijn er hier ook dames die altijd een hele pijnlijke menstruatie hebben en Aleve Feminax gebruiken? Ik gebruik het omdat ik anders echt niet kan functioneren en heb nu elke maand last omdat ik het nemen hiervan uitstel totdat ik echt bloed vloei.. Best lastig want mijn pijn is meestal de dagen ervoor, maar wil het niet nemen als ik misschien toch zwanger ben. Hoe gaan jullie hiermee om? En als ik zwanger zou worden zou ik toch niet zoveel pijn hebben?  Vorige maanden was alles wat duidelijker en kon ik op tijd het innemen. Deze maand heb ik hele erge menstruatiekrampen maar veels te vroeg al vanaf 7 dagen voor nod denk ik, heb ik nooit. 
 
Mari T, van harte gefeliciteerd.Mandareintje, Zolang je niet ongesteld bent, is er nog alle kans. Maar begrijp jouw stress/ spanning helemaal.Babyone two, kan er ook niet veel over zeggen. Bij de 1 zijn het knallers, bij de ander vage lijntjes die helemaal verdwijnen.
 
Kim Lady Jeetje dat klinkt niet fijn. Hopelijk wordt het wel beter! Ik moet zeggen dat ik dit alleen had toen ik nog aan de pil was dat ik er echt last van had. Gelukkig nooit zo erg dat het allemaal niet meer ging, maar sinds ik gestopt ben is het allemaal een stuk rustiger qua verloop. 
 
Oh mijn god jongens, ik kan het niet geloven maar ik heb serieus gewoon een positieve test in m'n handen  :-o  :-o  :-o  :-o  :-o  M'n vriend zei test gewoon nog een keer het is nu 3 dagen later, had namelijk zulke krampen in m'n baarmoeder. Dus ik ging testen en meteen verscheen er echt een licht streepje, dus ik liet m'n vriend kijken en het werd wel donkerder het streepje, maar ik ga zo nog een keer testen om het zeker te weten. Ik ben even in shock  
 
Terug
Bovenaan