NOD december 2019

Tijdje gelden alweer. Inmiddels ben ik 13 wk zwanger. Las en paar meiden die ik uit vorige banen nog ken die inmiddels ook zwanger zijn, leuk! Van harte allemaal dat het allemaal goed mag gaan en jullie gegund is!Liefs
 
Tijdje gelden alweer. Inmiddels ben ik 13 wk zwanger. Las een paar meiden die ik uit vorige maanden nog ken die inmiddels ook zwanger zijn, leuk! Van harte allemaal dat het allemaal goed mag gaan en jullie gegund is!Liefs
 
Hoi, op de valreep schrijf ik ook nog even mee. Wij zitten in ronde 3, mijn NOD is maandag (31 dec). Ik heb op dag 19 een kleine bloeding gehad, misschien innesteling? De week erop enorm veel klachten, die vandaag ineens op magische wijze allemaal verdwenen zijn.. Gisteren, 3 dagen voor NOD negatief getest met de early test van de Action. Blijft zo onzeker, nog even 2 dagen ‘rustig’ afwachten!! 
 
[quote quote=10148369]En? Nog positieve testen hier?[/quote]JA! :D Ik heb vanochtend toch wel een duidelijke clearblue test in handen gehad.
Heel gek, want ik had de afgelopen dagen weer last van spotting. Dit had ik de afgelopen twee maanden ook, dus ik dacht dat ik wel ongesteld zou worden. Maar de temp bleef hoog (in hoeverre dit betrouwbaar was, want ik heb me toch slecht geslapen!!). Sinds eerste kerstdag om de dag getest. De early testen van sensitest werken niet voor mij, die lopen niet op. De kruidvat test van vandaag was iets duidelijker dan de test van eergisteren. Om die reden een clearblue gedaan, en die was toch wel duidelijk! Wauw, nooit gedacht dat ik het jaar zwanger af zou mogen sluiten.Lieve meiden, bedankt voor al jullie lieve woorden de afgelopen twee weken :) En ik duim heel hard voor jullie dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben!
 
Gefeliciteerd Berendsje!Ik hoop dat ik mijzelf morgen bij je mag aansluiten. Maar ben bang van niet. Heb eigenlijk nergens last van. Maar voel mijn menstruatie ook nog niet aankomen.
 
Berendsje gefeliciteerd!!Hier cd 28 bijna voorbij. Eerste keer cd 28 sinds mirena verwijderd is. Ik heb sinds gisteren erg last van diaree :( mijn buik rommelt en doet pijn. Dus ik weet niet of ik ook nog ongesteld wordt. Ik hoop het niet!Miss dat ik morgenvroeg test. Durf niet zo goed. Wat als het toch negatief is? 
 
Lindax,  ik heb een korte LF dus die vrijdag, 10dpo, was mijn nod. Die ochtend toch maar niet getest omdat mijn temp omlaag was gegaan. Smiddag kriebelde het toch, ook omdat ik de dagen ervoor kleine steekjes voelde precies achter mijn schaambot, zo laag, en andere zeiden hier dat het ook een innestelingsdip kon zijn. Toen smiddag s getest en licht streepje.Hoe was jouw test??berendje jaaaa gefeliciteerd!! Wat leuk!! Zit je dan nog in augustus? Of al in september. Juuno! Leuk je hier tegen te komen :) ik ben inmiddels ook zwanger, weet  niet of je mij nog kent haha. 6 weken nu. 
 
Terug
Bovenaan