NOD december 2019

Dat is zeker lang ja!Groot gelijk! Ik blijf dempen,  want zonde van de ovu testen als ik door blijf  testen..Als temp zakt, dan of ovu of menstruatie toch?Als temp zakt dan voor de zekerheid ovu test. Toch? Of wat denk jij?
 
Jeetje Cherryberry, wat duurt het wachten lang voor jou zeg!Mijn NOD is 31 dec. Ga a.s. zondag met mijn vriend een test doen.Gisteren al even een early test gedaan, maar die was negatief natuurlijk. Had nog een early action test liggen en kon het niet laten.Wil vanaf nu gewoon steeds de kv 2v5 gebruiken. Daar lees ik op dit forum de beste verhalen over.Vorige ronde voelde ik van alles maar toen was het negatief. Waarschijnlijk hoorde het gewoon bij het ontpillen.Deze ronde voel ik eigenlijk heel weinig. Zo spannend weer!
 
Jeetje cherryberry,  dat is wat zeg. Hopelijk snel uitsluitsel. Lindax, spannend ook. Bij mij werkte de early niet echt, 2 dagen later een gewone van de action gedaan en zag een heel licht lijntje. Heb het toen bij die testen gehouden en ze liepen paar dagen later echt heel mooi en duidelijk op  10dpo was de eerste test met een gewone action. Zijn 1,48 voor 2 stuks. Ook een leuk prijsje hihi. Succes!! 
 
@citrus ja daar heb ik ook nog een doosje van liggen. En een doosje van de kv 2v5.Gisteren negatief dus met mezelf afgesproken even een paar dagen te wachten. Zondag is mijn vriend vrij, dus willen we samen testen.Nog heel even geduld hebben dus...Had jij al symptomen zodat je op dpo 10 al ging testen?Of ben je gewoon net zo ongeduldig als ik??
 
Terug
Bovenaan