NOD december 2019

Hallo,Ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik mij ook nog aan kan sluiten. Het lijkt me leuk om ervaringen met anderen te delen. Ik voel mezelf al een aantal dagen niet lekker. Ontzettend moe, heel verdrietig bij het kijken van bijvoorbeeld een film, geen pijnlijke borsten maar wel gevoelig. En het gekke is dat ik 5 dagen voor mijn NOD ineens roze/bruinachtig slijm verloor. Ik had ook twee dagen het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. Dit gevoel is nu weg en dat roze/bruinachtige slijm heb ik ook niet meer waargenomen. Tweede kerstdag is mijn NOD. Maar mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben...Ik zit pas in ronde twee dus het zou wel heel vlot zijn. Maar het verschil met afgelopen maand is dat ik de hele maand allerlei klachten had die leken op een zwangerschap doordat ik gestopt ben met de pil en deze maand heb ik nergens last van gehad. Ik heb ook gewoon alles gegeten en gedronken waar ik zin in had. De klachten en het “zwangere gevoel” kwam ineens en is pas sinds een aantal dagen. Ik was in mijn hoofd druk met andere dingen en dus niet met zwanger worden. Ik hoor graag hoe jullie over mijn verhaal denken en ik hoor graag andere ervaringen?Groetjes, Saar
 
Hoi Saar!Jou verhaal is bijna gelijk aan mijne!Ook 2e ronde. Alleen was mijn NOD de 20e al. Nu dag 38 van cyclus. 16 dpo..Tot nu toe testen negatief.Maar had vorige maand net wat jij zegt  allerlei klachten en deze maand niet.Alleen sinds paar dagen steekjes/krampjes links onder..  En valt me op dat t lijkt alsof mn blaas echt vol is, en als ik dan ga plassen komt er weinig.. Verder niks geks.Morgen maar weer testen! (Heb er vandaag, eergister en dag daarvoor 1 gedaan..)Wanneer ga jij testen? Groetjes!
 
Hai!Ik heb twee weken terug IUI 5 gehad. Gisteren early test gedaan, die was negatief dus ervan uit gegaan dat het weer mislukt was maar ben nog steeds niet ongesteld geworden en de vorige 4 rondes was ik nu al 1,5 dag ongesteld. Maar wil ook geen valse hoop hebben en heb ook geen testen meer in huis. Mijn hoofd wordt er zo gek van af en toe...
 
Hoi Dames, ik lees hier regelmatig jullie verhalen. Hartstikke spannend allemaal! Maar nu weet ik niet hoe ik me moet voelen. Ik heb nu afgelopen 2 dagen wat bloed verloren, volgens de berekening van mijn cyclus kwam de bloeding op de dag wanneer je innestelingspijn zou kunnen hebben... zou het toevallig zijn of zou het menstruatie zijn? eerste 2 dagen iets meer dan dat een inlegger kan opnemen bloed gehad en vandaag alleen een inlegger. Vrijdag is mijn NOD. Moet ik gelijk testen of moet ik nog paar dagen wachten..pls help!
 
Nou een ding erger dan ongesteld worden met kerst. Twee dagen over tijd en dan alsnog ongesteld worden met kerst. Deze ronde dus twee keer de teleurstelling gehad, eerst met de negatieve test maar omdat de menstruatie uitbleef, nu nog een keer. En dan vanmiddag eten bij mijn schoonfamilie met oa mijn schoonzus die in één keer zwanger was en tegen de 30 wkn aan loopt. Wat ik ook had kunnen zijn als het allemaal wat wilde vlotten...Bluhh..
 
Hier nu dag 40. 20 dpo..Vorige  cyclus 33 dagen. Dus dan 7 dagen overtijd en blijf maar negatief testen   :(Begin gewoon te twijfelen of ik wel eitje heb gehad. Aan temp te zien leek het 7 of 8 dec..Temp is omhoog gegaan daarna en stijgt elke dag of om de dag 0,1 graad. Dat is goed toch? Groetjes!
 
cherryberry je temp zijn goed volgens mij al temp ik zelf niet eigenlijk. Deze maand al wel veel ovu testen gedaan. En al veel positieve gehad dus even afwachten wat het is. Ik heb ook een lange cyclus. Nu tussen 38 en 53 dagen gehad. Zoveel ovu testen en zw.testen gehad. Zit nu in ronde 5 en ben vanaf mei gestopt met de pil. Als ik deze ronde niet ongesteld word ga ik weer na de huisarts want vind deze lange cyclussen erg lang.  
 
Terug
Bovenaan