NOD december 2019

Wat een ontzettend lieve woorden!! ??
Nu we de 13e ronde in gaan voel ik me hetzelfde als Daiss. Gefrustreerd, boos en verdrietig. Soms denk ik van het lukt vast niet omdat ik al 3 kids heb..het mag niet meer..je krijgt hele aparte gedachtes. Maar omdat het bij ons niet lukt betekent niet dat ik het de anderen niet gun. Ik hoop echt dat we allemaal een ja onder het kopje zwanger kunnen zetten in het lijstje voor het nieuwe jaar! 

Ach Daisss dat snap ik! Na zoveel rondes zou ik het ook even heel zwaar hebben. Dan besef ik me weer dat ik helemaal bof niet mag klagen. 
Ik zit pas in ronde 3, dus nog helemaal niet lang bezig! Maar het voelt al zo lang Haha. 
Ste, mio. En Schorpioen (dacht ik) Thanks voor jullie lieve berichtjes. Dat geeft inderdaad toch weer hoop. Sté, jij had dus in de ronde dat je zwanger werd ook een vroege rare eisprong en steekjes aan beide kanten? Zo enorm heftig dat het een mk is geworden!
mio, jij ook geen eisprong gevoeld dus? Gek he! Ik heb ook het idee dat het ronde 1/2 links was en dit keer rechts. Misschien dat dat ermee te maken heeft. 
Gewoon blijven hopen dus. Voor ons allemaal! Ohja trouwens mio. Mijn ovulatietest is ook altijd maar 24 uur positief. 

Hee meiden. Geen idee of jullie het willen, of er animo voor is en of jullie het qua privacy willen. Maar zou iemand het leuk vinden om een soort Whatsapp groepje op te richten? Dat kletst misschien zóveel makkelijker dan dit niet werkende forum :) 
geen idee hoe we dat in de praktijk moeten regelen hoor.  Misschien dat ik even een tweede e-mailadres aan maak waarnaar het nummer toegestuurd kan worden en dat ik dan een groepje aan maak? Om nu mijn prive mail hier neer te zetten openbaar vind ik ook zo wat 
groote risico wat we lopen is dat we bekenden tegen komen maar goed dan weet je van elkaar dit geheim :) 

Zo hehe, drukke dag gehad op het werk en net even bijgelezen. 
Voor alle dames die al lang bezig zijn, ik snap de frustratie... Maar geef niet op, het wachten wordt beloond. Ik las in het november topic (ik weet niet meer wie het was) dat het maken van een meesterwerk nu eenmaal tijd kost. Ik vond het zo lief dat haar vriend/man dat zei.
Ik ben wel in voor een app groep hoor! Het forum werkt niet heel fijn... En ja je loopt het risico bekenden tegen te komen, maar dat is dan jammer ?

Snackworteltje Ik wil mij daar dan graag aan toevoegen... !!
Idd, ik had totaal niet verwacht dat het zou gelukt zijn,had alles een beetje zijn gang laten gaan, maw niet de hele tijd gefocust op nu moeten we het doen en forum bekijken. En voel ik nu iets of... en dan een MK, nog eens.. Nu, ik heb nog momenten dat het nijpt, dan valt me plots in dat we al 10+ zouden zijn en heb ik een down momentje. 

Oké. Gelijk maar even gedaan. 
Als jullie een mailtje sturen naar: 
zwanger2019@hotmail.com
dan voeg ik jullie vanavond of morgen toe :) 
leuk! 
Iedereen welkom uiteraard. Als we het een beetje een overzichtelijke groep houden! 

Terug
Bovenaan