NOD december 2019

Sté als de streep op de test licht is dan is deze helaas negatief. De streep moet echt even donker of zelfs donkerder zijn dan de teststreep. Op welke dag in je cyclus zit je nu? Melden aan de arts kan sowieso geen kwaad denk ik. Snap heel goed dat je het zelf ook in de gaten wilt blijven houden.
 
 
Hey Lizzje
Op die testen komt er eigenlijk totaal geen streep op  als hij negatief is. Zo heb ik het al de keren ervoor ervaren. 1st dag zijn ze lichter van kleur om dan 2 dagen heel donker te zijn en dan erna komt er zelfs geen streep meer op... zou gewoon niet graag hebben dat ik vandaag of morgen een donkere streep heb...
Mijn ovu is meestal op dag 10, wat dus eigenlijk zaterdag zou zijn...
Soms zou je er eigenlijk zot van worden ?
 
Sté welke testen gebruik je? Ik heb een tijdje die van Kruidvat gebruikt en die gaven bij mij een week lang een licht streepje aan, vandaar. Maar ik heb PCOS en het schijnt dat je dan altijd een licht streepje ziet. Als jij normaal geen streepje hebt en nu en lichte dan zou ik gewoon doortesten. Zou toch jammer zijn als je deze keer bijv vrijdagavond je eisprong al hebt!
 
Zo had genoeg om bij te lezen!!
Ik zou deze week mijn eisprong moeten hebben.. morgen of zaterdag volgens de kalender. Heb sinds vorige week zaterdag al zeurende hoofdpijn die niet weg gaat en lichte pijn in mijn onderbuik. Ben ook wat misselijk.. Ovulatietesten zijn nog negatief.. al had ik dinsdagavond een beetje rekbaar slijm. We klussen in ieder geval genoeg deze week ?
 
 
 
Hallo dames! Ik ben net van mijn "wachtbankje november" gevallen, daarom wil ik mij aanmelden bij deze december groep. 
Lizzje mag ik ook op het lijst?  NOD 14 december, 4 ronde
 
Terug
Bovenaan