NOD december 2019

Ohjee wat een hoop reacties allemaal in een korte tijd.
lizzje; mijn NOD zit waarschijnlijk ook op 5 december.
 
Ik ben toen ik 12 was aan de pil gegaan omdat ik erg veel last had van mijn eisprong en menstruatie. Met de pil was dit een stuk minder. Was ook erg benieuwd of ik mijn eisprong nog zou voelen. Gauw genoeg na mijn menstruatie begint het weer met blijvende steken tot een bepaalde tijd.  Maar durf er niet blind op te vertrouwen dus gebruik ook ovulatietesten. Vandaag dus ook weer begonnen daarmee. 
 
verder vindt ik het vervelend om te lezen dat sommige van ons al zo veel rondes doorstaan hebben. Hopelijk wordt dit toch wel een mooi jaar voor jullie maar natuurlijk voor iedereen. 
 
 
 
Mooi zo’n lijstje! Ik hoop echt onwijs dat er een hele hoop zwangeren zijn deze maand. In het november topic al 4 vandaag! 
Ik hoop ook Zó eens een positieve test in handen te hebben! Zo onwijs. Maar ik kan het me ergens niet voorstellen.  Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er op een dag 2 streepjes staan. Lijkt zo onwerkelijk... 
vandaag even een klein dipje. Na mijn vroege eisprong die ik niet gevoeld heb heb in al een paar dagen een gekke buik. Wat krampen links en rechts van mijn baarmoeder. Herken ik niet van eerdere cycli. Denk dat het allemaal niet helemaal goed is gegaan deze maand. Daardoor besef ik me ook dat er weer een maand voorbij is. Ik moet mezelf er gewoon even overheen zetten natuurlijk, maar vandaag lukt dat even wat minder goed. 
 
Snackworteltje geef de hoop nog niet op voor deze maand. Jullie hebben wel geklust dus het kan.. Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt maar probeer toch aan wat anders te denken. Lekker avondje met vrienden of filmpje met vriendlief. Even gedachten ergens anders! 
 
Snackworteltje, de hoop niet opgeven! Mss is het een kleine troost, maar bij onze laatste positieve test had ik net hetzelfde gevoel als jij. Ik had een smiley op de CB, maar was alleen dat moment. En eigenlijk was die ook te vroeg. Ervoor wel geklust, maar niet om te zeggen veel/genoeg. Waarvan ik dus al vanuit ging dat het niets zou zijn. En ik weet nog dat ik ook van die kraampjes had links en rechts en het voelde niet als alle andere keren. En toch.... 
 
Sté ben ook blij dat ik toch de ovutesten doe want gisteren ochtend was het nog niets en dan in namiddag positief en vanochtend nog positief en nu weer negatief. Dus had ik gisteren namiddag geen test gedaan, was ik mss deze avond te laat...! Gelukkig gisteren het gezellig gemaakt dus ?
Ivm temperatuur: deze ochtend 35,7 een dip dus en nu net 36,8! Kan er zoveel verschil tussen zitten tussen ochtend en avond? Heb eigenlijk nog nooit deze temperatuur gehaald! Komt nooit hoger dan 36,7.. hopelijk blijft die zo hoog! Ik vind het nu al super spannend ?
 
snackworteltje ik heb deze keer ook niet veel last gehad van mijn eisprong! Mss voor ons deze keer wel een goed teken! ?
 
lizzje pcos dat dachten ze eerst ook bij mij.. later bleek weer van niet vandaar de meerdere onderzoeken!!
 
snackworteltje dat gevoel heb ik ook zooo erg .. komt er echt ooooit 2 steepjes ?
 
Ik ben nu wel echt even klaar ermee het liefst stop ik ermee maar dat is natuurlijk geen optie !! Ik denk wel dat ik even stop met ovutesten en dat soort dingen.. voel meestal wel zo ongeveer me eisprong en ga ook proberen vanaf dan even niet op het forum te kijken.. of het lukt???? Geen idee? maar merk aan mezelf dat ik er een beetje gefrustreerd door raak dat het na 13e rondes nog niet is gelukt..
 
Jeetje o.a. Daiss en Snackworteltje, ik vind het wel super knap dat jullie na zo veel rondes nog lief en leuk kunnen reageren op mensen die net als ik net zijn begonnen. Ik hoop het voor iedereen, maar met name voor diegenen die al zo lang hoop houden en toch elke maand weer een klap krijgen  dat het jaar positief mag worden afgesloten! 
 
Terug
Bovenaan