NOD december 2019

Hoi allen,
Ik ben nieuw hier op het forum:) We gaan 1 December trouwen en hebben besloten vanaf deze maand te gaan proberen. NOD op 6 December. 
Afgelopen zomer bleek ik helemaal ongepland zwanger, maar toen helaas een miskraam bij 7 weken.. Hopelijk is het nu wel snel weer raak en hopelijk niet nog een miskraam. ondanks dat het een ongeplande zwangerschap was heeft dat er toch enorm ingehakt.
Wat fijn om hier mee te lezen met iedereen die ook aan het proberen is zwanger te worden. Ik zit er nu al zo mee in mijn hoofd! Fijn om hier even alles kwijt te kunnen. 
Hopelijk kunnen we allemaal snel over naar het uitgerekend in (hopelijk augustus) 2019 forum!

Hoi meiden! 
Ik meld me ook bij december. Tijdens ongesteldheid even rust van het forum gehouden. Ergens volgende week de ovu testen maar weer beginnen. Ronde 3 voor ons. De 2e met testen. Na een ineens langere cyclusmaand vorige maand dan normaal..32 i.p.v. 28 of 29. 
@snackworteltje ik heb ook een mail gestuurd!
groetjes!

Aantal dagen niet op het forum geweest door drukte, ik heb ook gemaild! Lijkt mij makkelijker en gezellig, aangezien het hier nu wel rustiger is.

Ik meld me hier ook dames... zoals ik al had verwacht wel wat te vroeg ongesteld had hem zelf tussen maandag en woensdag verwacht maar het bloedverlies is al begonnen... 

Hoi allemaal,
Fijn om jullie berichten te lezen. Ik hoop in december ook op een positieve test.
Vandaag echt steken in mijn buik gevoeld voor het eerst zo duidelijk. Zou wel een paar dagen te vroeg zijn voor mijn eisprong, maar je weet maar nooit.  Mijn cyclus is niet zo regelmatig.
Voelen jullie je eisprong altijd? En hoe voel je dat?
Zelf ben ik nog niet zolang gestopt met de pil, dus vind het allemaal heel spannend!

Hee meiden! Ik heb dit ook al in een aparte thread bij het forum voor zwangeren gezet, maar misschien kunnen jullie mij ook wat wijzer maken. Of misschien herkent iemand dit...
Ik ben sinds 6 maanden gestopt met de pil en deze maand is voor ons de eerste ‘echte’ ronde waarin we zwanger proberen te worden. Volgens mijn cyclus zou ik de 13e mijn ei hebben gehad. 11 en 12 nov hebben we geklust, dus theoretisch gezien zou het raak kunnen zijn. Maar nu het volgende: 17 nov verloor ik een soort slijmprop. Ik heb wel vaker vruchtbaar slijm gehad, maar dit was anders. Het was een grote slijmprop (vind het lastig om een vergelijking te vinden, maar stel dat je een zeeppompje hebt, dan was het zo veel als na 3 a 4x pompen haha). Het was helemaal doorzichtig en erg stevig. Draden trekken ging bijna niet. Het leek een beetje op een soort lijmbal.
Herkennen jullie dit? 

Terug
Bovenaan