NOD december 2019

Dag dames, ik meld me ook vast hier. Morgen mijn NOD, maar gisteren al bruine afscheiding gehad. November gaat hem dus waarschijnlijk niet worden... mijn NOD voor december ligt op 10 december.
Frummel, ik heb vaker gehoord dat die clear blue testen met knipperende smiley (4 meest vruchtbare dagen) niet zo goed werken. Ik heb zelf de ‘gewone’ van clear blue en die werken erg goed. Wellicht kun je die eens proberen. Hoe zit het verder met je afscheiding, kun je daar iets uit opmaken?
 
Frummel, 
Ik heb ook 2 rondes de clearblue van 4 vruchtbare dagen gebruikt! Jeetje wat een ... dingen!!!!! In beide rondes had ik 11 JA ECHT 11 dagen een knipperende smiley en kreeg nooit een vaste smiley! Dure dingen en ze werken niet eens goed!!! Nu met de normale van clearblue gaat het perfect! Ben nu in de 2 ronde met de normale .. hopen dat het deze ronde raak is!!!!
 
Ahh Mio leuk & spannend! Dan zit je nu ook in de vruchtbare periode hè..
Op moment ben ik er wel rustig onder. Eerste keer niet, maar nu gewoon normaal. We zien wel.. hebben geen haast. Al hoop ik natuurlijk toch dat we snel een positieve test in handen hebben. Als in jan.niet gelukt is beginnen we met ovulatietesten.. nu nog zo. Al is het allemaal wel heel regelmatig gelukkig :)
Grtz
 
Wat zouden jullie doen?
 
Ik ben sinds december gestopt met de pil. In het begin vooral ontpilt en niet  gericht geklust. Sinds half jaar wel echt met ovulatietesten etc. Heb twee keer een goed ovulatietest gehad. Andere keren miste ik hem steeds omdat te druk was en het dan vergat op het moment dat het moest. 
Mijn vriend heeft twee keer een antibioticakuur gehad (vorige maand en nu) en dat is helemaal frustrerend. Wat moet ik nu doen? Al naar dokter? WAt als ie zegt: ja maar hij zit aan de antibiotica, dus ga nog maar even door?
 
Miesi ja maar mijn eisprong is meestal pas op dag 18 en heb dus een korte luteale fase. Geen idee of het zo blijft of dat die eerder naar dag 14 gaat komen.. voor de zekerheid al maar op tijd beginnen ?
 
Ik meld me ook! 
Wij gaan ronde 3 in. Qua NOD zit ik ongeveer gelijk met Mio en FlowerS. Hij staat officieel op 2 december, maar kan ergens tussen 29 november en 3 december zijn. 
Eerste 2 cyclussen waren 29 en 31 dagen. 
Ik was -tegen mijn eigen verwachting in- enorm teleurgesteld toen ik na ronde 2 ongesteld werd. Had ergens goede hoop omdat we goed gebruik hadden gemaakt van de vruchtbare dagen. Nu richten op ronde 3! 
Vanaf morgen weer aan de ovu testen maar ik verwacht hem zondag (cd 16) 
 
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier, maar schrijf ook graag mee. In mei hebben we besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Ik ben toen gestopt met de pil, maar wilde eerst (na 16 jaar aan de pil te zijn geweest) mijn cyclus leren kennen. Tot nu toe heb ik om en om een cyclus van 27 dagen en een van 36 dagen. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik dacht al aan iets met eierstokken die om en om ovuleren, maar dat schijnt niet te kloppen...
In ieder geval, we zijn deze maand voor het eerst serieus bezig en ik vind het superspannend! Volgens mijn 27-dagen cyclus hebben we 2 dagen voor mijn ovulatie 'geklust'. Nod op 27 nov. Maar dat kan uiteindelijk ook 6 dec worden (uitgaand van de 36-dagen cyclus). Pff... verwarrend hoor?
In ieder geval afwachten nu. Vriendlief vindt het allemaal wat minder spannend dan ik en we hebben besloten het nog tegen niemand te vertellen. Erg fijn dus dat ik het op deze manier toch met jullie kan delen.
Laten we inderdaad hopen dat we allemaal voor 2019 leuk nieuws hebben?. Heel veel succes allemaal!
 
[quote quote=10131746]
Wat moet ik nu doen? Al naar dokter? WAt als ie zegt: ja maar hij zit aan de antibiotica, dus ga nog maar even door?
[/quote]
Frusterend, zwemmer! Ik heb zelf gelukkig nog geen ervaring met vruchtbaarheidsbehandelingen enzo, maar ik zou denk ik toch nog 2 a 3 maanden na de antibiotica proberen met ovu-tests die je goed volgt. Als het dan niet lukt zou ik denk ik naar de HA gaan. 
Maar wie ben ik om te zeggen wat jij moet doen. Jij kent je lichaam en gevoel het beste. Volg je intuïtie.
 
Terug
Bovenaan