NOD december 2019

Vandaag eindelijk weer ongesteld worden (ja eindelijk) ;).
In de eerste ronde was ik meteen zwanger, helaas bleek er bij de 7 weken echo geen vruchtje in de vruchtzak te zitten en werd ik de dag erop meteen naar het ziekenhuis gestuurd om te kijken of het echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en een week later weer. Met een kleine 9 weken is de vruchtzak doormiddel van curettage weggehaald, en dat is nu 4 weken geleden. 
Op advies van de gyn en de verloskundige 1 menstruatie afwachten voordat we weer mogen proberen, en dat is dus nu weer. Cyclus was normaal precies 28 dagen, dat zou zeggen  dat ik de 15de mijn eiersprong zou hebben en 30 december mijn volgende cyclus weer zou starten.. Dus nog 1 poging voor 2018...

Aangevuld!

Temp: zwanger
lavendeltje: zwanger
Rvis: NOD 3-12
Smurfjes: NOD 5-12
Nadia: NOD 5-12
Pareltjuuhh: NOD 8/9-12
Lalalalala: NOD 10-12
La la A: NOD 11-12
Zaagcactus: 27-12
Mullertje: 30-12

Floraa: NOD 12-12

Hoi allemaal,
Ik zou graag het lijstje aanvullen maar nog steeds geen eisprong dus weet ik ook geen NOD.. of moet ik gewoon uitgaan van mijn cyclus? Ook al heb ik nog geen eisprong? Zit nu op dag 15.
Liefs,

Framboos 

Floraa: NOD 12-12
PinataPoekie: 30-12

[quote quote=10139570]Hoi allemaal, Ik zou graag het lijstje aanvullen maar nog steeds geen eisprong dus weet ik ook geen NOD.. of moet ik gewoon uitgaan van mijn cyclus? Ook al heb ik nog geen eisprong? Zit nu op dag 15. Liefs, Framboos[/quote]
Op hoeveel dagen heb jij normaal je eisprong? Ik ben van mijn cyclus van 33 dagen uit gegaan (met stiekeme hoop dat hij deze maand iets korter is). Ik zou het gewoon aanvullen met je NOD volgens je normale cyclus; je kunt altijd weer een nieuwe aanvulling op het lijstje doen als het anders wordt.

Bij mij nog steeds niks.
Gisteren NOD, maar test was negatief. Denk dat mn ei toch iets later was.
Ik probeer nu zeker tot woensdag /donderdag te wachten met de volgende test. (Als ik daar t geduld voor kan opbrengen.)
En als ik niet daarvoor al ongesteld ben geworden natuurlijk.
Had al veel kwaaltjes. Rommelende darmen, moe, bij vlagen misselijk, soms duizelig..
Maar ze zijn sinds zaterdag ineens verdwenen. Dus was miss toch wat anders?

[quote quote=10139578] Op hoeveel dagen heb jij normaal je eisprong? Ik ben van mijn cyclus van 33 dagen uit gegaan (met stiekeme hoop dat hij deze maand iets korter is). Ik zou het gewoon aanvullen met je NOD volgens je normale cyclus; je kunt altijd weer een nieuwe aanvulling op het lijstje doen als het anders wordt.[/quote]
Dat heb ik niet bijgehouden enkel Mn cyclus. Dit is de eerste keer Mn eisprong in de gaten hou. Dan vul ik gewoon Mn NOD aan op het lijstje volgens Mn cyclus. Thanks :) 

Terug
Bovenaan