NOD december 2019

Hoi allemaal, teveel berichten om te lezen maar wil graag mee kijken en reageren. Mijn nod is 5 dec maar voel zoals elke maand nu alweer dat het eraan zit te komen, zo'n zeurderige buikpijn. Tis voor ons ronde 7. Heb al wel kinderen maar zou zo graag nog 1x zwanger willen zijn.

Hallo,
Ik heb mijn nod 11 december. 
Zij zijn sinds oktober vorig jaar bezig voor ons 2de kindje. Helaas 2 miskramen gehad dit jaar. Ik hoop dat 2019 ons jaar gaat worden. 2018 mag snel voorbij zijn ?

Groetjes 

Temp en Lavendeltje, van harte gefeliciteerd!
Zullen we een lijstje maken voor het overzicht?
Temp: zwanger
lavendeltje: zwanger
Smurfjes: NOD 5-12
Nadia: NOD 5-12
Lalalalala: NOD 10-12
La la A: NOD 11-12

Zou leuk zijn als de rest aanvult :)

Temp: zwanger
lavendeltje: zwanger
Rvis: NOD 3-12
Smurfjes: NOD 5-12
Nadia: NOD 5-12
Lalalalala: NOD 10-12
La la A: NOD 11-12

Vandaag eindelijk weer ongesteld worden (ja eindelijk) ;).
In de eerste ronde was ik meteen zwanger, helaas bleek er bij de 7 weken echo geen vruchtje in de vruchtzak te zitten en werd ik de dag erop meteen naar het ziekenhuis gestuurd om te kijken of het echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en een week later weer. Met een kleine 9 weken is de vruchtzak doormiddel van curettage weggehaald, en dat is nu 4 weken geleden. 
Op advies van de gyn en de verloskundige 1 menstruatie afwachten voordat we weer mogen proberen, en dat is dus nu weer.
Cyclus was normaal precies 28 dagen, dat zou zeggen  dat ik de 15de mijn eiersprong zou hebben en 30 december mijn volgende cyclus weer zou starten.. Dus nog 1 poging voor 2018...

Vandaag eindelijk weer ongesteld worden (ja eindelijk) ;).
In de eerste ronde was ik meteen zwanger, helaas bleek er bij de 7 weken echo geen vruchtje in de vruchtzak te zitten en werd ik de dag erop meteen naar het ziekenhuis gestuurd om te kijken of het echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en een week later weer. Met een kleine 9 weken is de vruchtzak doormiddel van curettage weggehaald, en dat is nu 4 weken geleden. 
Op advies van de gyn en de verloskundige 1 menstruatie afwachten voordat we weer mogen proberen, en dat is dus nu weer.
Cyclus was normaal precies 28 dagen, dat zou zeggen  dat ik de 15de mijn eiersprong zou hebben en 30 december mijn volgende cyclus weer zou starten.. Dus nog 1 poging voor 2018...

Terug
Bovenaan