NOD december 2019

Feyre, in principe zou je cyclus nu inderdaad weer "normaal" moeten zijn. Vanaf je eisprong! Hoop het voor je. Weet hoe vervelend het lange wachten is na een miskraam helaas... 

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Temp jij ook gefeliciteerd !
vandaag sinterklaas gevierd met de fam deze in een soort roes voorbij laten gaan wel net voor we er aan begonnen de bom op m'n vriend laten vallen..zo zat ik niet als enige met een uitgestreken gezicht tussen de fam ?
Sinds vandaag 'last' van veel waterige witte afscheiding. Af en toe voelen m'n borsten wat gespannen maar daar is verder nog niks aan te zien..maar nog wel boeren, oprispingen,rommelige darmen alles wat ik al 2/3dagen heb eig. Vanmiddag de clearbleu gedaan zodat ik een duidelijke test had om in te pakken voor vriendlief. Die gaf 1/2weken aan oftewel in dokter woorden 3/4weken. (berekend op een cyclus vAn 28dagen)Wat wel klopt had op zaterdag 2 weken geleden een positieve ovulatietest. Maar een cyclus van 38 dagen. Dus via de zwanger ap zit ik in week 5 morgen de huisarts maar is bellen voor een eerste echo

Gefeliciteerd lavendeltje en temp!? 
Forum werkt bij mij niet helemaal lekker.
gister nod, geen menstruatie en vanmorgen weer negatieve test. Dus zal vandaag dan wel ongesteld gaan worden, mag dan nu wel doorzetten. Ondanks dat de krampen etc minder werden gister en de roze afscheiding licht bruin werd, kreeg wel een goed gevoel(zou het dan toch) maar niet dus! Hopelijk komt het snel want dan staat mijn volgende menstruatie nog voor 2019 voor de deur. 

Gefeliciteerd Lavendeltje en Temp! :D Hopelijk volgen er nog veel meer..
De afgelopen dagen voelde ik me behoorlijk gespannen over het zwanger worden. Ik piekerde veel en sliep slecht. Gisteren over gehad met manlief, sindsdien wat rustiger. Ik zou het zo graag willen loslaten, de angst, dat ik er juist te veel mee bezig ben. En we hebben echt net de verhuizing achter de rug. Waarschijnlijk zijn mijn eisen weer eens veels te hoog, ik lees ‘gelukkig’ veel herkenning rondom deze angst en hoge eisen. 
Bij mij werkt dit topic ook even niet helemaal goed. 

Gefeliciteerd T en L. 
Hier eergister officiele NOD, maar doordat de eisprong 4 dagen later kwam, denk ik dat mn nieuwe NOD dan morgen of woensdag komt. Toch gister en vandaag getest, witter dan wit. Dat plus de ongelofelijke pijn in mijn rug zegt me dat het deze maand weer niet gelukt is. Daardoor heel emotioneel, en dan morgen ook nog begrafenis van mijn oma. Ik had haar zo graag willen vertellen dat we een kindje zouden krijgen. 

Hoi allemaal!
Voor degene met de positieve testen, van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie!
Ik had woensdag mijn menstruatie moeten krijgen maar tot nu toe nog niets van te merken. Ondertussen dus 5 dagen dat het uit blijft. Ik had een late eisprong op de 21ste en heb gisteren dan toch een vroege test gedaan omdat ik niet kon wachten. Helaas was deze negatief. Nu lees ik op internet dat je 14 dagen na je ovulatie moet rekenen om te testen? Ben bang dat het niet gelukt is deze maand maar Zo lang de menstruatie uit blijft toch nog een klein beetje hoop. Ik weet niet zo goed wanneer ik nu weer moet testen? Ik heb totaal geen menstruatie gevoel zoals normaal.. geen pijn in mijn rug of krampen, meestal begint dit al 2 dagen voor ik ongesteld moet worden. Iemand enig idee wanneer ik het beste kan testen na mijn eisprong op de 21ste? 
Groetjes en succes voor degene die ook nog in spanning zitten!

Terug
Bovenaan