NOD december 2019

Hai allemaal,
Ik ben vandaag ongesteld geworden na 5 dagen over tijd te zijn, even flink balen en door naar ronde 4.. Ik heb normaal een cyclus van rond de 28 dagen, alleen deze duurde zomaar weer langer.. maar mijn nod staat nu voor 31 dec dus kan evengoed in dit groepje blijven. Voor alle dames die nog wachten heel veel succes ik duim voor jullie!

@zaagcactus gezellig ☺️ Ik ben dus niet de enige met een wat kortere cyclus. Ben weer beterend wel. Dus hoop eigenlijk dat als ik eind deze maand weer de rode vlag uitgang dat pas 28 of 29 is. Liever helemaal niet natuurlijk lol. 

Volgens mij gaat het niet heel erg handig met het lijstje, er verdwijnen langzamerhand weer mensen uit haha

Feyre: Ik hoop zo voor je dat het snel weer raak is! Ik duim voor je

Rvis,,, ben zo benieuwd!! 
Ik geloof dat ik vandaag pas mijn eisprong heb :( cd19! Gister Pien, maar hoopte dat hij de nacht ervoor donkerder was geweest en dus gister of avond wel eisprong. Maar temp is nog laag en denk dat hij vanmorgen of nog moet springen. Wel erg laat voor een cyclus van 28 a 29 dagen. Soms heb ik er 1 van 30 dagen dus nu hopelijk ook ;)  we gaan de spannende weken weer in! 

Zal ik andera gewoon weer een lijstje bijhouden? Doe ik het ieta anders. Als doc bestand kunnen mensen zelf ook aanpassen.
Citrus FF zegt dat ik de 9e kan teaten dan is het DPO12 voor me mk testte ik ook op DPO12 positief. Maar denk dat ik gewoon wacht tot de 11e

Terug
Bovenaan