NOD december 2019

Ik sta ook niet op het lijstje? hoe doe ik dat?
Hebben jullie een idee of je na de bevruchting al zwangerschapssymptomen kan krijgen? Of dat dat pas na de innesteling gebeurt?

Ik maak zo wel een lijstje. Dit kopieren plakken is vervelend. Mensen vergeten dingen en komen mega spaties tussen... is eigenlijk irritant en niet relevant verder alles dubbel te lezen.
Citrus me symptomen zijn voornamelijk warm hebben snachts, nu lage rugpijn, al 3 dagen misselijkheids vlagen. En sinds vanmorgen opeens een warmte vlaag over me heen terwijl ik een kouwkleum ben en het 17 graden was in huis ?
Ik snap idd je berekening als je ei later is dan is je cyclus ook wat langer. Hoop voor je dat je temp snel mooi stijgt.
RVis balen meid! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Mayyy je NOD kan dan later zijn maar als je LF hetzelfde blijft hoeft dat niet zo te zijn. Houd anders gewoon 30 dagen aan dan merk je het vanzelf

Vooral die warmte, dat had je vorige keer ook dus extra spannend nu. Vanaf welke dpo begon het bij jou? Vorige maand liepen we precies tegelijk,  nu loop ik een weekje achter jou geloof ik. 
Graag een lijstje ja :) 

Mttm, ik heb al een jaar een cyclus van 28/29 dgn en 2 mnd geleden had ik allerlei zwangerschapsklachten waaronder ook de hele dag plassen, helaas niet zwanger maar ineens een cyclus van 37 dgn, ontzettend balen maar veel menstruatie klachten lijken op zwangerschapsklachten. Maar hoop voor jou natuurlijk op positief nieuws!

Ixxomi mijn cyclus is ook kort. Rond de 25 dagen. Voelde (denk ik) deze keer mijn eisprong op dag 8, maar wel véél minder duidelijk dan afgelopen maanden. (Dag 8 en 10) doe ook geen testen ofzo, probeer het los te laten nu we vaker vrijen. (Van 1 a 2 x per maand naar 3a 4x per week ??) mijn luteale fase is iets langer dan gemiddeld. Zo’n 16/17 dagen. Hoe zit dat bij jou?
Mijn moeder had dat blijkbaar ook zei ze laatst.

Zet mij er ook maar bij, NOD is (hopelijk) 29-12.
Vandaag naar de gynaecoloog geweest en er zit nog een klein beetje weefsel wat er waarschijnlijk een dezer dagen wel uit komt. Anders moet ik terugkomen.

Terug
Bovenaan