NOD december 2019

Oh en Citrus je temp kan ook pas stijgen 2 dagwn na je ovulatie. Mijn temp is mooi stabiel 37.1 ja opeens srabiel ? vorige cyxlus schommelde ik nog wel ia wat.

Lijstje bijwerken, mezelf erin gezet
lxxomi ik heb jou ook erin gezet bij deze. 

Temp: zwanger

lavendeltje: zwanger

Rvis: NOD 3-12

Smurfjes: NOD 5-12

Nadia: NOD 5-12

MTTM: 5-12 (waarschijnlijk, heb de laatste tijd een onregelmatige cyclus)

Pareltjuuhh: NOD 8/9-12

Lottttttttt: 8/10-12 

Lalalalala: NOD 10-12

La la A: NOD 11-12

Floraa: NOD 12-12

Citrus: NOD 14-12

Lapjesendraadjes: 19-12

Zaagcactus: 27-12

PinataPoekie: 30-12

Mullertje: 30-12

Verkeerd gegaan dus opnieuw! 

Temp: zwanger

lavendeltje: zwanger

Rvis: NOD 3-12

lxxomi NOD 5-12

Smurfjes: NOD 5-12

Nadia: NOD 5-12

MTTM: 5-12 (waarschijnlijk, heb de laatste tijd een onregelmatige cyclus)

Pareltjuuhh: NOD 8/9-12

Lottttttttt: 8/10-12 

Lalalalala: NOD 10-12

La la A: NOD 11-12

Floraa: NOD 12-12

Mayi NOD 13-12

Citrus: NOD 14-12

Lapjesendraadjes: 19-12

Zaagcactus: 27-12

PinataPoekie: 30-12

Mullertje: 30-12

Dat schiet toch al op Feyre! Je had het over wat symptomen, welke voel je? 
Ja ik weet het, van de temp. Echt zeker weten doen we het nooit. Ik heb normaal piek op dag 16 en 17 en na dag 18 temp omhoog. Nu piek op dag 17 en 18. Dus vandaar mijn theorie dat ik dan dagje later ben. Hoop dat het tijd genoeg heeft voor een eventuele innesteling.  Wat betreft timing maakt het niet uit, we hebben sowieso juiste momenten seks gehad.  Ach, we gaan het zien. Wij hebben er iig alles aan gedaan. Op naar het wachtbankje ?
Wat balen Rvis!!! :(  

Hoi hoi, 

Spannend allemaal zeg!! Gefeliciteerd voor de zwangere onder ons en voor diegene met NOD in dec.... Ik duim voor jullie!!? Gun het ons allemaal zo!! 

Ik zit nu in ronde drie, NOD denk ik op 12-12 (zou het zo even in het lijstje noteren). Ik typ denk ik omdat ik deze cyclus mijn eisprong 3/4 dagen later had dan normaal. Mijn cyclus zijn gemiddeld 30 dagen.
Is mijn NOD dan automatisch ook later en wat zegt dit over een eventuele bevruchting? Ik lees dat er te korte tijd is voor innesteling? :-(
We hebben veel geklust afgelopen maand (we dachten dat de eisprong eerder was dus waren al een een week om de dag lief bezig, ik bleef iedere dag testen maar omdat de eisprong telkens niet zichtbaar werd zijn we gewoon doorgegaan tot en met gisteren, omdat mijn eisprong dus zondag was). 
Hoor graag wat jullie ervan zeggen, dan zal ik mezelf toevoegen in het lijstje.
Fijne dag vandaag ladies ?

[quote quote=10139774]Negatief getest. Helaas…![/quote]
Balen, RVis. Ik had het je zo gegund. Heb je wel last van menstruatiesymptomen? Zolang de rode druppels er niet zijn, blijven we hoop houden. 
De spanning begint hier nu wel echt toe te nemen, dus vandaag toch maar afleiding zoeken. Het vele plassen gaat niet over en ‘s morgens heb ik na een tijdje echt trek, dat heb ik niet zo vaak. Mijn borsten zijn soms een beetje gevoelig, maar niet super ofzo. Ik denk ook nog steeds dat het niet raak is, alleen het vele plassen brengt me aan het twijfelen. 

Lastig te zeggen mayyy ze zeggen, tel 14 dagen op na je eisprong, maar bij mij geldt dat duidelijk niet. Daar zit tussen de 9 en 12 dagen tussen. Ik zou 30, miss 31 dagen aanhouden. Succes!! 

Terug
Bovenaan