[quote quote=10267843] @Lila, zitten we denk ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje, ik stopte in maart met de pil nm. Jij hebt dus verder ook nog geen onderzoeken gehad? Ik ben wel bij de huisarts geweest, ivm geschiedenis van moeder en omdat ik eerst helemaal niet ongesteld werd doorverwezen naar gyn. Wil het eerst even de tijd geven, maar ga in januari naar de gyn. Snap je gedachte over pcos wel, heb je ook symptomen daarvan dan?[/quote]
Ik heb nog geen onderzoeken gehad nee. Wil het wel even de tijd geven, misschien lukt het wel gewoon... Ik heb verder ook niet echt symptomen, behalve dan mijn cyclus die zo vreemd is. Deze ronde ben ik bijvoorbeeld ook maar 1-2 dagen ongesteld geweest, terwijl dat normaal toch wel 4-5 dagen duurt. Geen idee waar dat dan door komt, maar alles bij elkaar voelt het niet helemaal 'goed' ofzo.
Kon de huisarts er bij jou iets zinnigs over zeggen, of moet je daarvoor echt naar de gyn? Wel goed dat je daarheen gaat in januari, als je moeder zo'n geschiedenis heeft en je cyclus niet zo goed loopt. Al hoop ik voor je dat het deze ronde gewoon raak is en het niet meer nodig is!