NOD december 2019

@ksas, fijn dat je wat meer gerust gesteld bent!
@mienma, jeetje wat vervelend. Ik snap goed dat je dat niet zelf durft te doen.

[quote quote=10267517] Ooh, dat is minder, haha. Maar wel fijn dat je je ovulatie in ieder geval gevonden hebt! Fingers crossed, ik hoop het voor je! Ik heb geen idee waarom mijn cyclus onregelmatig is. Ik ben in januari gestopt met de Nuvaring (toen nog niet met het idee om zwanger te worden), misschien ligt het daar nog steeds aan.. Ik twijfel soms ook wel eens over PCOS als ik daar wat over lees. Heb jij een idee wat bij jou de oorzaak is?[/quote] @Lila,  Jij hebt dus verder ook nog geen onderzoeken gehad?  Ik ben wel bij de huisarts geweest, ivm geschiedenis van moeder en omdat ik eerst helemaal niet ongesteld werd doorverwezen naar gyn. Wil het eerst even de tijd geven, maar ga in januari naar de gyn.    Snap je gedachte over pcos wel, heb je ook symptomen daarvan dan?  

[quote quote=10267843] @Lila, zitten we denk ik zo ongeveer in hetzelfde schuitje, ik stopte in maart met de pil nm. Jij hebt dus verder ook nog geen onderzoeken gehad? Ik ben wel bij de huisarts geweest, ivm geschiedenis van moeder en omdat ik eerst helemaal niet ongesteld werd doorverwezen naar gyn. Wil het eerst even de tijd geven, maar ga in januari naar de gyn. Snap je gedachte over pcos wel, heb je ook symptomen daarvan dan?[/quote]
Ik heb nog geen onderzoeken gehad nee. Wil het wel even de tijd geven, misschien lukt het wel gewoon... Ik heb verder ook niet echt symptomen, behalve dan mijn cyclus die zo vreemd is. Deze ronde ben ik bijvoorbeeld ook maar 1-2 dagen ongesteld geweest, terwijl dat normaal toch wel 4-5 dagen duurt. Geen idee waar dat dan door komt, maar alles bij elkaar voelt het niet helemaal 'goed' ofzo.
Kon de huisarts er bij jou iets zinnigs over zeggen, of moet je daarvoor echt naar de gyn? Wel goed dat je daarheen gaat in januari, als je moeder zo'n geschiedenis heeft en je cyclus niet zo goed loopt. Al hoop ik voor je dat het deze ronde gewoon raak is en het niet meer nodig is!

Vandaag cyclusdag 7. Ik ga bij dag 11 beginnen met testen. Deze keer maar 2 dagen ongesteld geweest ipv mijn normale 4 dagen. Hebben jullie dat ook wel eens? 
Hoefde ook alleen maar mini tampons te gebruiken dus wel weinig. Maarja vond het wel lekker natuurlijk haha. 
Ik hoop dat ik weer rond dag 15 mijn ovulatie vindt maar ga er niet van uit. Want dit was voor eerst dat mijn cyclus zo kort was (27dagen)  daarvoor heel kang en wisselend. Dus ik doe met jullie mee hoor. Gelukkig dat we niet als enigen onregelmatige cyclussen hebben. Heel veel succes allemaal. 

[quote quote=10267865] Ik heb nog geen onderzoeken gehad nee. Wil het wel even de tijd geven, misschien lukt het wel gewoon… Ik heb verder ook niet echt symptomen, behalve dan mijn cyclus die zo vreemd is. Deze ronde ben ik bijvoorbeeld ook maar 1-2 dagen ongesteld geweest, terwijl dat normaal toch wel 4-5 dagen duurt. Geen idee waar dat dan door komt, maar alles bij elkaar voelt het niet helemaal ‘goed’ ofzo. Kon de huisarts er bij jou iets zinnigs over zeggen, of moet je daarvoor echt naar de gyn? Wel goed dat je daarheen gaat in januari, als je moeder zo’n geschiedenis heeft en je cyclus niet zo goed loopt. Al hoop ik voor je dat het deze ronde gewoon raak is en het niet meer nodig is![/quote]

Hm ook wel heel goed dat je het de tijd eerst even geeft, dat wil ik ook. Word jij er niet onzeker van zo nu en dan?  Ik heb hier en daar wel "klachten" die naar mijn idee heel erg in de buurt komen van endometriose maargoed dat zijn hersenspinsels hoor. De huisarts zei alleen dat ik naar de gyn moest, verwijzing al eerder gekregen maar besloten dat ik het tm december eerst wilde aanzien.   Helaas vandaag bloeding gekregen, denk dat het mn menstruatie alweer is? al is het wel echt heel heel lichtjes. Nouja we gaan het meemaken. 
Hoop voor jou op meer geluk deze ronde! ?

Hoi! 
Ik meld mij ook graag weer.. ik heb net jullie berichten gelezen en duim heel hard voor ons allemaal dat het (ooit) gaat lukken! Ik nu ronde 3 met een mega schommelende cyclus.. eerste ongi kwam na verwijdering van spiraal snel op gang, daarna 27 dagen (heel netjes dus), maar de laatste keer 37 dagen. Nu op dag 5 van ongi (flinke ongesteldheid ook dit keer!).. hopelijk over een dag of 8-10 weer een eisprong. Ik ga het dit keer wel even testen, want door mijn lange cyclus heb ik hem ws gemist vorige maand ?. Meer mensen met een variabele cyclus? Zoeken jullie iedere maand weer naar een eisprong met behulp van testen?
toi toi toi! 
Liefs,
Elisanne 

Terug
Bovenaan