NOD december 2019

Hier even wat minder online geweest. Afgelopen dinsdag bij de huisarts geweest, zij adviseerde het ook allemaal wat meer los te laten... een half jaar is natuurlijk nog niet lang en ik ben in principe gewoon regelmatig ongesteld, een lf van 10/11 dagen is niks om me zorgen over te maken volgens haar. Ze zei ook dat onze combi werkt omdat we al een dochter hebben en dat we daar ook niet heel lang over gedaan hebben toen... moet het gewoon even de tijd gunnen. Ook de medicijnen van mijn man schijnen geen invloed te hebben op de vruchtbaarheid. Wel kunnen ze impotentie veroorzaken, maar daar heeft tie gelukkig geen last van....? Fijn gesprek gehad en probeer echt om me er iets minder mee bezig te houden. Doe nog wel ovulatietesten  en temperaturen maar denk er niet meer de gehele dag aan, daarom probeer ik hier ook wat minder te komen....
Ze zei dat er na een jaar eventueel bloedonderzoek en zaadonderzoek gedaan kon worden, laten we hopen dat dit niet nodig is ?
Ik zit nu op dag 15 en verwacht zondag/ maandag mijn piek..... grappig dat er hier nog meer op dezelfde dag zitten? ?

@Anne Anne; dat is me toch een gedoe. Het is niet dat je even een spuit erin zet een klaar. Je moet de spuit zelf klaar maken. Een vloeistof mengen met de Pregnyl en verschillende soorten naalden etc... Ik durf het ook niet zelf dus na al dat gepriegel met het klaar maken adem ik even in en uit. Geef ik seintje aan mijn vriend en die zet hem er dan in, drukt het erin en haalt hem op gegeven moment er ook weer uit. 

Ik had gisteren een knalstreep. We hebben zaterdag, maandag, woensdag en vandaag sex gehad. En misschien morgen ook nog mochten we er zin hebben.
Deze cyclus gelukkig geen buikgriep of andere gebreken dus ik hoop op een positieve test over 2 weken?

Wij zondag, woensdag en vandaag. Wie weet morgen ook nog ;)

En hoop binnen 24 uur mijn eisprong te voelen. Dat hoeft natuurlijk niet, maar vorige keer voelde ik hem duidelijk. 

Hoi dames. 
Mijn verwachte nod was afgelopen di of wo maar ik ben nog niet ongesteld en test negatief. Snap er niets van. Ideeën?
Mijn nod weet ik vrij zeker omdat ik 5 nov nog een echo heb gehad waarop een eifollikel van 2,2 te zien was. Mijn verwachte ovulatie was dan ook 5 of 6 nov. Afgelopen dinsdag had ik menstruatie achtige krampen maar het zette niet door.  Te laat ook voor innesteling denk ik. En nu dus negatieve testen.  Verder volgens mij geen erg duidelijke symptomen van wat dan ook...

Een ei follikel van 2,2? Wat betekend dat? Ik krijg in het ziekenhuis alleen maar te horen hoeveel mm mijn ei is. Dat moet boven de 18 zijn bij een eisprong. Wat is bij jou die 2.2 dan?

Ja okee. Zo had ik het nog niet bekeken. Weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad? Ze hebben bij mij bij vorige cyclus gekeken totdat het 20 mm was en toen gezegd: je eisprong komt eraan. Uiteindelijk bleek dat ik geen eisprong had gehad. 

Terug
Bovenaan