NOD december 2019

@Mienma nou dan heb je er alles aan gedaan voor deze maand toch. Nu maar weer afwachten en hopen.
Ik denk dat ik mn ei gisteren heb gevoeld. Had eind van de middag tot eind van de avond wat lichte menstruatiekramp. Dus denk dat dat em geweest is.
Mijn vriend wordt weleens snachts wakker en dan heeft hij ineens heel veel zin. Zolang ik niet hoef te werken mag hij mij daarvoor wakker maken. Zo afgelopen nacht ook. Dus was nog even gezellig tussen de lakens.
@gebruiker10077600
Wat vervelend dat je nu geen zekerheid hebt. Misschien even bloed laten prikken bij de huisarts! Dan heb je in ieder geval zekerheid.

@elissip dank voor je reactie.  Ik volg een fertiliteits behandeling bij het zh dus zal hun maandag inderdaad maar bellen. 
Duim voor jullie dat jullie leuke nacht zijn vruchten afwerpt ;)

@elisanne   Ja ik gebruik sinds ronde 2 ovulatietesten van Sensitest. Cyclussen tot nu toe zijn geweest: 35 - 55 - 40 - 27 
Dus kan er geen pijl op trekken wanneer mijn ovulatie zal zijn. Voel de eisprong ofzo ook niet. Heb wel meer doorzichtige afscheiding dagen rondom ovulatie. Maar blijf wel testen voor mijn eigen zekerheid. 

KKKK: ik had dat ook deze ronde, heel vreemd. Inderdaad wel 'fijn' dat er meerdere zijn met onregelmatige cyclussen. Voel ik me niet zo alleen :p
Ikbendoutzen: ja, ik word er ook wel onzeker van hoor. Maar je verandert er toch niets aan, dus ik probeer het maar een beetje los te laten. Met de nadruk op 'probeer', want dat gaat niet zo makkelijk helaas, haha. En zo lang het nog lichtjes bloeden is, is er hoop! :)
Elisanne: ik test ook elke maand ja, anders heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is (en ook niet wanneer ik ongesteld moet worden). Na een paar maanden ovulatietesten begin ik het wel beter zelf aan te voelen, maar die bevestiging is toch wel fijn.

Hier even heel teleurgesteld, gisteren is mn menstruatie alweer gekomen, helaas dus niet zwanger en nu waarschijnlijk weer mega lang wachten tot mn volgende kans... ik ga wel blijven meelezen en hopen voor een goede ronde voor jullie allemaal!

Hier vandaag even wat uitgetest. 
Afgelopen maanden heb ik elke keer een cyclus van 28 dagen gehad. Telkens op maandagochtend een positieve ovulatietest en ik vermoedde elke keer maamdag savonds mijn eisprong. Dit leek me heel kort op de positieve test, tenzij mijn piek al eerder te meten was... dit vanfaag getest door 2 x te testen en dit blijkt dus idd zo te zijn.... Vanmorgen nog negatief en vanmiddag om 17 uur een smiley. Gewoon fijn om te weten en zo apart dat mijn lichaam nu al een paar ronden het zelfde patroon laat zien. Nu kunnen we nog beter proberen te timen? helaas komt het dus altijd super kut uit, net als mijn man de nacht in gaat... hij ligt nu op bed, hopelijk krijg ik hem morgenochtend nog zover als dochterlief naar de peuterspeelzaal is ? gisterenavond wel nog seks gehad dus mocht het morgen niet lukken is dat hopelijk voldoende... volgens mijn man moet ik me er allemaal niet zo druk om maken en komt het echt wel een keer goed, is het niet nu dan wel volgende maand of die maand daarop of....... wou dat ik er zo in kon staan, als ik iets wil wil ik het ook gelijk, helaas hebben we dat niet zelf in de hand. Spannende dagen dus weer zometeen ?

Ikbendoutzen: shit, wat rot!! :( Als je cyclus weer zo lang duurt, zou ik zeker eens langs de gyn gaan hoor... Zo moet je wel extreem veel geduld hebben! 
KSAS: haha, zo herkenbaar. Hij heeft wel gelijk, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Terug
Bovenaan