NOD december 2019

@ellisip, Als doe van ons niet uit de stoel zou klimmen zou dat een goede optie zijn!?
@ksas, fijn dat hij de wens voor een tweede ook heel sterk heeft!! Inderdaad ontzettend lastig die wisselende diensten. Hopelijk blijkt dat die twee keer voldoende was??

@MVO ik heb nog nooit gehad dat de ovulatietesten niet klopte. En geloof mij, ik heb er al heel veel gebruik. Voordat ik zwanger was van mijn dochter en nu weer. Im zweer erbij?. Die luteale fase daarna is dan weer verschrikkelijk he.
@KSAS haha hmm... nee dat is dan toch niet zo'n goede optie?. Helaas andere tips heb ik niet voor je.
@AnneAnne nee voor jou dus ook niet de tip van de dag. Wij hebben een dochter van anderhalf die netjes blijft zitten zodra ze Bing of Juf Roos mag kijken.

@lissrose, ja hopelijk lukt het iedereen snel en is het gedoe er om heen snel niet meer nodig.
@ellisip, ideaal zo'n kindje!! De onze is te ondernemend?.
Vanavond nam hij zelf het initiatief om het gezellig te maken ?. Heeft waarschijnlijk wel gezien wat de situatie vandaag met mij deed. Nu maar duimen dat het zijn vruchten af werpt?

ellisip handig als ze nog blijven  zitten, deed die van ons ook op die leeftijd ?
Anne anne wat goed!! Je hebt er in iedergev alles aangedaan deze ronde, meer dan afwachten kun je nu niet doen. Wanneer is je verwachte NOD? 
Hier nog steeds een beetje in de baal modus.... voelt als een "verloren"  ronde en ondertussen nijdig zitten zijn op mijn vent die dat gevoel dus niet heeft.... grrr... Pfff lekkere moodswings heb ik vandaag ??
Mijn NOD is 7 december...  vind dat wachten altijd zo killing... 

@ellisip, kan het me ook niet voorstellen hoor.. hahah blijft gek zo snel.. ging er eigenlijk vanuit dat ik nog 2 weken moest wachten op mn eisprong. Maar nu is het 2 weken mn LF fase.. hopelijk is het raak en anders hoop ik tenminste dat er nu wat kortere cyclussen aankomen.. torvallig vorige week bij de Huisarts geweest aangezien we nu een jaar bezig zijn en onderzoeken in gang gezet.. nu toch weer de neiging het af te wachten.. 
haha wel ideaal dat ze lekker blijft zitten nog ff gebruik van maken dan haha?

Ik heb vanaf zondag steeds krampjes in mijn buik en rommelende darmen vanaf vandaag jeukt mijn linker tepel ook af en toe mag vanaf woensdag een sensitest doen vind  het wel spannend lijkt op een innesteling masr voelt ook of ik ongi word masr dat voel ik eigenlijk nooit ik word wakker en dan ga ik nasr de wc en begint het vorige maand had ik een week van te voren al bruine afscheiding nu niet volgens de tabel is mijn ei wasrschijnlijk 17 nov geweest wat denken jullie of herkent dit ?

@ksas, als ik uit ga van een 30 dagen cyclus is 9 december mijn NOD. Afwachten weer dus. Vind de twee weken die er aan komen zo vervelend, je kunt niks meer en moet afwachten.
Wat rottig dat het voelt als een verloren maand! Volgende maand wel meer mogelijkheid om het gezellig te maken? Mannen denken natuurlijk ja het kan in 1 keer raak zijn, en dat kan ook maar ik doe het ook liever vaker om de kans te vergroten?. Heb je wel goed kunnen slapen?
@MVO, ja hopelijk is het gelukt, of een kortere cyclus!
@carolienerkj, lastig hè al die kwaaltjes. Het zou beide kunnen zijn?.

Anne Anne ik vind dat wachten ook echt verschrikkelijk... vaak is mn test drang zo sterk dat ik 4 dagen voor NOD al begin te testen met natuurlijk alleen maar negatief resultaat... maar die drang is zo sterk
Als mijn cyclus volgende maand weer zo regelmatig is, wordt het weer niks... manlief heeft een 4 weken rooster en ik een cyclus van 28 dagen dus we zitten altijd met dezelfde diensten ? maar wie weet, gisteren zei die in ene keer misschien moet ik me volgende maand  maar een nachtje ziekmelden whaha ??

Terug
Bovenaan