NOD december 2019

Ik heb trouwens wel lekker kunnen slapen hoor... probeer echt het nu maar los te laten want kan nu toch niets  meer doen ?

Ik heb een vriend die echt niet wil dat ik eerder test als mijn NOD, en ik wil het wel echt samen blijven doen allemaal. Fijn dat je goed geslapen hebt! Hahha goed idee om een nachtje ziek te melden? het doel heiligt de middelen?.

Over ziekmelden gesproken. Mijn vriend is vandaag ziek thuis gebleven en ik was gewoon naar mijn werk want ik had nergens last van en mijn dochter ook gewoon naar de opvang gebracht. Ik werk op hetzelfde kdv als waar zij zit alleen op een andere groep. Maar vandaag in mijn pauze komt een collega naar mij toe dat onze dochter net wakker is geworden met 40 graden koorts. Met veel geregel toch vrij kunnen krijgen (we hebben personeel tekort). Dus nu heb ik 2 zieken thuis. Ik hoop van harte dat het mij bespaart blijft. Vorige cyclus hadden vriend en ik al allebei buikgriep....

Al sinds 6 dpo pijn aan de onderrug, zoals een menstruatie die zal doorbreken, nu 4 dagen verder en nog steeds pijn aan onderrug maar geen druppel bloed. Anders heb ik steeds lage rugpijn 1à 2 dagen voor  menstruatie. Ben ook heel erg moe (maar ook wel een drukke periode nu). Ben benieuwd welke kant het zal opgaan.
Mensen die dit herkennen?

Je gaat ook op elk pijntje letten op deze tijd. Elke steek of iets denk ik: zou het?
Ik ben er teveel mee bezig. Kan het niet loslaten. Ik heb zelfs vannacht gedroomd dat ik op dit moment helderrood bloed verloor en dat ik teleurgesteld was dat het deze maand weer ongesteld was geworden. Maar vanmorgen was er natuurlijk niks aan de hand.
Mijn naaste collega vertelde vandaag dat ze 5 weken zwanger was en hield er ook niet over op. Dus mocht ik nou ook zwanger zijn dan hoef ik niet constant zo nep blij te zijn.

Heel herkenbaar! Ik denk dat ik daardoor vorige maand extra teleurgesteld was omdat mijn lichaam mij zo voor de gek gehouden had. Maar los laten lukt ook niet echt?. Lastig als er iemand in je omgeving zwanger is.

Terug
Bovenaan