NOD december 2019

Pfff..... wat een ellende. Straks voorzichtig door laten schemeren dat ik vandaag nog wel wat actie hoopte en daarop volgde een discussie. Dat hij vind dat het teveel een moetje is en dat ik hem vandeweek vaker "wakker gemaakt/verwend heb" en dat niet wil, dat de seks meer gepland word. Nou ik weet niet hoe het bij jullie is maar volgens mij moet als je al een kind hebt rond lopen de seks altijd meer gepland worden....... en voorheen vond hij het nog leuk als ik hem wakker verwende. Maar nu is het gewoon zo anders als toen we voor de eerste probeerde. Toen wilde we het samen heel graag en nog liever vandaag als morgen. Nu vind hij een tweede prima, maar één is ook prima en het heeft geen haast. Ik ben echt een beetje gefrustreerd dat we er zo anders in staan nu tov de eerste keer?

Hier helaas vanmorgen ook niet meer gelukt om sex te hebben, misschien vanavond nog maar ik heb er een zwaar hoofd in.... Ik loop daar dan ook gewoon de hele ochtend aan te denken en me op te naaien... eigenlijk zou het nu moeten, maar ik heb dan ook niet het lef om mn man wakker te gaan maken want dat wordt gegarandeerd een discussie en mond nog uit op niks gisteren gezegd dat het echt eigenlijk die avond of vanmorgen nog zou moeten, maar hij neemt het dan toch minder serieus en zegt we zien wel komt wel goed en dat het voor mij een obsessie wordt zo...
Anne Anne voor mij dus heel herkenbaar... wij hebben ook al een dochtertje en de keren dat het dan dus kan zijn alleen de avonden of als ze naar de peutergroep is... en soms als ze smiddags slaapt maar het is altijd plannen...en niet meer zo spontaan..... ?
Herken je dat ook dat je soms gewoon ff met iets bezig bent (in de keuken ofzo) en je man dan langs loopt en  ff aan je kont zit of iets... en je dan ff momentje samen hebt, maar je kan dan niet zeggen van kom we gaan verder want je hebt een kindje in de woonkamer zitten.... dus moet je het maar weer plannen en zo'n gepland moment is altijd weer minder spannend dan? daar baal ik dan soms zo van...
Rond mijn vruchtbare dagen heb ik ook altijd meer zin en dat initiatief moet altijd van mij komen dan... daar baal ik ook zo van? 
Pfff wat een klaagzang weer...? 
Hopelijk heeft tie lekker geslapen en kunnen we vanavond toch nog ff gezellig hebben haha... alhoewel ik denk dat mn eisprong  geweest is... Vanmorgen maar een paar uur buikpijn gehad daarna een scherpe stekende pijn en toen was het over, denk dat dat de eisprong was... 

@anneanne en @ksas 
zooooo herkenbaar en wat fijn dat wij niet de enige zijn ? 
hier ook al een kleine dus het is echt echt plannen en vaak discussies en dan weer zoooo balen als het niet is gebeurd... 
hopelijk snel zwanger allemaal dan is het allemaal niet meer nodig. 

@ksas, heel herkenbaar!! Gelukkig in hetzelfde schuitje. Bijzonder hè, dat het initiatief rond die dagen altijd van de vrouw af moet komen. Terwijl normaal gesproken als het te weinig is dan is het klagen?. Ja het echt spontane is er weinig meer. Jullie willen wel beide heel graag een tweede of vind hij het wel prima? Wanneer was het bij jullie de laatste dagen "extra gezellig"? Bij ons: 20,21,22 En 24ste. Wel fijn dat je je eisprong zo goed voelt, dat heb ik niet.

Hallo allemaal, 
Ik zie weer heel wat nieuwe namen : welkom aan deze dames.
MVO : ik had 5 maand een regelmatige cyclus van 28. Nu al 3maand een schommelende van 33-35.
Dames : het is inderdaad wel vaak plannen. Mijn vriend nam vroeger ook nooit het initiatief. Hij durfde het nooit te zeggen als hij zin had.  Dit doordat zijn exvriendin er steeds  commentaar over had. Zij vond hem te pushend.  Dus ik ben het ondertussen al gewoon dat ik het voortouw moet nemen. 
Aangezien we nog geen kinderen hebben probeer ik het altijd wel speels en onverwacht te houden. 
Mijn vriend begrijpt enkel niet dat hij moet stoppen met roken... Dat probeer ik er nog dagelijks in te drammen.
Vandaag heb ik via ovulatietesten mijn piek gevonden, maar ik merk ook roze veegjes op. Iemand ervaring met bloedverlies bij ovulatie? Ik vertrouw mijn lichaam voor geen haar meer.

@Anne Anne en KSAS
Misschien wel heel slecht van ons maar als mijn vriend of ik zin hebben (vaak in de ochtend), dan zet ik mn dochter in de kinderstoel met Bing, juf roos of zoiets aan op de ipad en dan kunnen wij onze gang gaan?. Zet je kind voor een beeldscherm en je hebt er geen kind meer aan?.

@ellisip, ja als de ovulatietesten echt klopte deze maand rond de 30 dagen.. dus afwachten maar weer..
spannende dagen zo weer voor iedereen..

Anne Anne  wij hebben het deze ronde niet veel gedaan helaas... alleen de 20st en de 23ste... dus verwacht deze ronde eigenlijk dat het niet raak is.. denk dat vanavond ook geen nut meer heeft dus ga nu niet meer lopen pushen, dan maar niet. Mijn man en ik willen beide heel graag een 2de, alleen door de onregelmatige diensten is het best lastig en hij heeft er ook geen haast mee en kan het veel meer loslaten dan dat ik het kan... dus we willen beide graag maar hij is een stuk realistischer haha...
Haha ellisip goed idee idd, maar ik denk dat mijn dochter (bijna 3) daar niet in trapt... die is namelijk nogal snel afgeleid en als ze ontdekt dat wij beide niet in de buurt zijn, gaat ze vast op onderzoek uit ??

Terug
Bovenaan