Hier helaas vanmorgen ook niet meer gelukt om sex te hebben, misschien vanavond nog maar ik heb er een zwaar hoofd in.... Ik loop daar dan ook gewoon de hele ochtend aan te denken en me op te naaien... eigenlijk zou het nu moeten, maar ik heb dan ook niet het lef om mn man wakker te gaan maken want dat wordt gegarandeerd een discussie en mond nog uit op niks gisteren gezegd dat het echt eigenlijk die avond of vanmorgen nog zou moeten, maar hij neemt het dan toch minder serieus en zegt we zien wel komt wel goed en dat het voor mij een obsessie wordt zo...
Anne Anne voor mij dus heel herkenbaar... wij hebben ook al een dochtertje en de keren dat het dan dus kan zijn alleen de avonden of als ze naar de peutergroep is... en soms als ze smiddags slaapt maar het is altijd plannen...en niet meer zo spontaan..... ?
Herken je dat ook dat je soms gewoon ff met iets bezig bent (in de keuken ofzo) en je man dan langs loopt en ff aan je kont zit of iets... en je dan ff momentje samen hebt, maar je kan dan niet zeggen van kom we gaan verder want je hebt een kindje in de woonkamer zitten.... dus moet je het maar weer plannen en zo'n gepland moment is altijd weer minder spannend dan? daar baal ik dan soms zo van...
Rond mijn vruchtbare dagen heb ik ook altijd meer zin en dat initiatief moet altijd van mij komen dan... daar baal ik ook zo van?
Pfff wat een klaagzang weer...?
Hopelijk heeft tie lekker geslapen en kunnen we vanavond toch nog ff gezellig hebben haha... alhoewel ik denk dat mn eisprong geweest is... Vanmorgen maar een paar uur buikpijn gehad daarna een scherpe stekende pijn en toen was het over, denk dat dat de eisprong was...