NOD december 2019

XkArEn, ik wou eigenlijk vandaag testen omdat ik deze keer geen spotting had maar had er geen in huis. En daarna zag ik de afscheiding dus dacht ik al laat maar weer niet nodig. 
Mijn nod is morgen inderdaad.

Zo spannend! Ik mag vanaf dinsdag testen en merk dat ik er heel erg veel mee bezig ben. Ik 'voel' van alles (héél veel krampjes, enorm vermoeid en lage rugpijn) maar kan moeilijk geloven dat het iets betekent... Acwachten maar...

Oh Farru wat spannend of het door gaat zetten.. bruine afscheiding is gewoon oud bloed, telt niet als menstruatie. Misschien is het nog oud bloed van de vorige menstruatie. Zolang het niet doorzet, zou ik toch een beetje blijven hopen

@Farru
Ik heb er 5! liggen. Maar ik weiger voor NOD te testen zodat ik hoop kan houden. 
Ik denk niet dat het raak is deze ronde bij ons, we zullen wel zien.
Wel goed dat je opnieuw een beter gevoel hebt over je cyclus.

@mienma
Wat betekenen die krampen bij jou? Of heb je die gewoon altijd? Ik vind ze vervelend want ik denk steeds dat m'n menstruatie zal doorbreken, dus veel naar toilet gaan enz.

Ik ben wel een beetje verdrietig vandaag. Mijn dochter is al weken verkouden en het zette niet echt door. Dinsdagmiddag had 40 graden koorts op kvd. Gisteren ook weer en vanmorgen 39,2. Ze at en dronk al nauwelijks meer sinds 2 dagen en vandaag ook geen plasluiers en heel suf. Reageerde bijna niet. Mijn vriend is met haar naar de huisarts geweest en wat blijkt. Ze heeft een longonsteking en opgezette keelamandelen. Nu kuur gekregen. Maar ze wordt elk halfuur huilend wakker. Echt slopend. Nachten zijn ook drama.

[quote quote=10265088]Lapjesendraadjes welk medicijn gebruikt jou man? Mijne gebruikt 2 verschillende waarbij van 1tje wordt gezegd dat het van invloed kan zijn.. dat is perindopril. Bij onze eerste zwangerschap gebruikte hij dit nog niet… misschien is er wel niets aan de hand en heeft hij wel gewoon prima zaad… maar het blijft toch door mn hoofd gaan! Hoe groot is de kans dat huisarts mijn mans zaad al zal testen nu? Denken jullie?[/quote]
Sorry, ik lees deze net pas! Enilapril heet het medicijn van mijn man.

Terug
Bovenaan