Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik meld me ook weer aan.
Ik heb een paar maanden niet mee gedaan om te kijken of het me rust gaf.
Nu ben ik weer vol spanning aan het afwachten.
De laatste x 5 dagen bloedverlies voor nod.
Ik kom me hier ook weer melden.. Pfff net toch wat bloedverlies op dag 35 van mn cyclus, wou net morgen nog eens testen (afgelopen maandag negatief) maarja dat hoeft dus niet meer...
Heb er best de pest in sinds we proberen alleen maar lange cyclussen, daarvoor altijd 30...
Ik ga morgen jullie berichtjes even terug lezen
Hallo allemaal. Leuk om mee te lezen. 8 december is mijn NOD. We gaan voor ons tweede kindje. Ik heb al een zoontje van 2. Van hem was ik 2 maanden na mijn laatste pil zwanger geraakt. Nu zit ik weer rond die periode dus ik ben heel benieuwd. Succes allemaal!
Welkom terug Farru en Fleurbo! Jammer dat jullie ook door moeten voor een nieuwe ronde.
@ ellisip, veel beterschap! Wat sneu!!
Ook welkom en succes aan de nieuwe dames!
Hopelijk word deze maand een geluksmaand voor velen!
Nou nu officieel hier want het bloeden is doorgezet en de buikkrampen vollop aanwezig!! Die had ik dan weer niet als ik op dag 24 al begon met spotting dan was de rest van mijn menstruatie mooi rustig dus het is maar wat ik liever heb haha!
Ronde 9 nu voor ons! Echt nooooit gedacht dat wij zo ver zouden moeten gaan. Hoe rot is het dat er niet voor ons allemaal iets is dat we maar hoeven te doen om wel zwanger te worden! Ik denk dat als het in December ook niet raak gaat zijn wij in Januari eens naar de Dokter stappen om het zaad te laten controleren.
Mijn volgende nod zal 27 December zijn met een cyclus van 28 dagen.
@farru
Wat jammer! Hopelijk heb je alsnog een positieve test komende ronde.
Ik duim alvast voor je. En als je alsnog naar de huisarts gaat, hoop ik dat het je wat gemoedsrust brengt.
Helaas hier vanochtend ook iets bloed verlies dus gaan denk ik ook nasr de volgende ronde cyclus van 26 ipv 28 schommelt tussen 24 en 28 dagen denk dat ik rond 24 dec mijn nod heb dan